خبرگزاری کار ایران

چشم پرسپولیسی‌ها به عملکرد شاگردان جلالی؛ برانکو به صدر برمی‎گردد؟

asdasd
کد خبر : ۵۱۸۵۱۲

پیکان تهرانی با متوقف کردن پارس جنوبی جم می‌تواند غیر مستقیم به صدر رسیدن شاگردان برانکو ایوانکوویچ کمک کند.

به گزارش ایلنا، پیکان تهران در حالی در دومین روز هفته دوم لیگ برتر برابر پارس جنوبی جم می‌رود که پرسپولیس، مدعی قهرمانی نیم نگاهی به نتیجه این بازی دارد که بتواند به صدر جدول برسد.

پارس جنوبی جم به برتری مقتدارنه‌ای مقابل گسترش فولاد دست یافت و تبریزی‌ها را در خانه با چهار گل در هم کوبید تا شروع بی‌نظیری در لیگ برتر داشته باشد و با وجود برتری صنعت نفت آبادان، نفت تهران، استقلال خوزستان و پرسپولیس در هفته اول موفق شود با تفاضل گل بیشتر صدر جدول را از آن خودش کند.

پرسپولیس یک روز پیش از بازی پیکان-پارس جم برابر تراکتورسازی به میدان می‌رود که عجیب‌ترین ترکیب را در طول دوران حضورش در لیگ برتر به خود می‌بیند؛ عجیب از این نظر که اکثر بازیکنان فصل پیش، این تیم را ترک کرده و ترکیبی تقریبا ناشناس از تبریزی‌ها باقی مانده.

اگر شاگردان مجید جلالی بتوانند در خانه جلوی پیروزی پارس جم، که کاری سخت با وجود هواداران این تیم است، را بگیرند آن وقت در خوش بیانه ترین حالت اگر شاگردان برانکو ایوانکوویچ در خانه تراکتورسازی به پیروزی برسند و بقیه دیدارها هم به نفع پرسپولیس رقم بخورد، آن موقع جلالی موفق شده تا برای صدرنشینی پرسپولیس اقدام جالبی انجام بدهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز