خبرگزاری کار ایران

مرد شکست‌ ناپذیر مقابل تراکتورسازی

asdasd
کد خبر : ۵۱۸۲۹۴

سرمربی پرسپولیس تابحال مقابل تراکتورسازی باخت را تجربه نکرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پرسپولیس روز پنجشنبه در دومین دیدار فصل خود در تبریز میهمان تراکتورسازی خواهد بود و انگیزه زیادی برای کسب هر 3 امتیاز مسابقه در این بازی دشوار خواهد داشت.

برانکو در طول دو فصلی که هدایت پرسپولیس را بر عهده داشته 4 بار به مصاف تراکتورسازی رفته که در هیچکدام شکست نخورده است.

سرمربی کروات پرسپولیس از هفته 26 لیگ چهاردهم هدایت پرسپولیس را بر عهده گرفت و چهار هفته قبل سرخپوشان تبریزی با این تیم تحت هدایت حمید درخشان دیدار کرده و یک بر صفر به پیروزی رسیده‌اند.

اولین دیدار برانکو با تراکتورسازی مربوط به هفته هفتم لیگ پانزدهم بود که در تبریز با تک گل بنگسون از روی نقطه پنالتی در دقیقه 72 با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید.

در دومین دیدار که مربوط به دور برگشت همان فصل است، دو تیم در ورزشگاه آزادی به تساوی یک - یک رضایت دادند. گل پرسپولیس را در آن دیدار رامین رضاییان و گل تراکتورسازی را هم محمد ایران‌پوریان به ثمر رساند.

دیدار دور رفت فصل شانزدهم هم در هفته پنجم با تساوی صفر - صفر به پایان رسید و نبرد قلعه‌نویی، برانکو برنده نداشت ولی در دور برگشت سرخپوشان تهرانی توانستند رقیب خود را با نتیجه 3 بر صفر به پایان رسید.

رامین رضاییان، مهدی طارمی و وحید امیری گلزنان پرسپولیس بودند و بازی در پایان به جنجال کشیده شد و فرزاد حاتمی و کمال کامیابی‌نیا با کارت قرمز داور از بازی اخراج شدند.

بدین ترتیب حاصل 4 دیدار پرسپولیس برانکو با تراکتورسازی دو تساوی و دو پیروزی بوده است و باید دید پنجمین دیدار دو تیم به چه نتیجه‌ای می‌انجامد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز