خبرگزاری کار ایران

درخواست پدیده لیگ شانزدهم از مسوولان فدراسیون

امید نورافکن:آقای ساکت، منتظر یک خبر خوب هستم

asdasd
کد خبر : ۵۱۷۹۰۹

پدیده فصل گذشته لیگ برتر فوتبال ایران، از مسوولان فدراسیون درخواست دارد محرومیت عجیبش را بخشیده تا بتواند برای این تیم به میدان برود.

به گزارش ایلنا،امید نورافکن در گفت و گو با خبرنگار ما در خصوص انتخابش به عنوان پدیده لیگ گفت:احساس خیلی خوبی دارم و احساس غرور و افتخار می کنم که به این عنوان رسیدم.البته این تنها هدف من نخواهد بود و باز هم تلاش می کنم تا به عناوین بهتر برسم.

وی در خصوص این که فکرش را می کرد روزی به این عنوان برسد گفت:دو فصل بود که هدفم را همین پدیده شدن قرار داده بودم.همیشه منتظر فرصت بودم تا خودم را نشان دهم که خوشبختانه فصل گذشته این توفیق نصیبم شد که جا دارد از کادر فنی  باشگاه استقلال هم تشکر کنم.بدون شک رسیدن به این افتخار با اعتماد کادر فنی و باشگاه استقلال هم رقم خورد.

نورافکن در ارتباط با این که بخشیده شدن محرومیتش می تواند یک اتفاق خوب دیگر برایش باشد اعلام کرد:اتفاقا از صبح امروز تا دو ،سه روز دیگر منتظر همین خبر خوب هستم.امیدوارم این اتفاق برای من و دو محروم دیگرمان رقم بخورد تا به امید خدا بتوانیم به استقلال کمک کنیم.

پدیده استقلال در خصوص بازی این تیم برابر استقلال خوزستان گفت:بازی سختی داریم و امیدواریم که با بخشیده شدن ما در این بازی بتوانیم به تیم مان کمک کنیم.در این بازی حضور هواداران مان هم خیلی به ما کمک می کند و منتظر آمدن شان به ورزشگاه هستیم تا به امید خدا با برد در این دیدار بتوانیم خودمان را نشان دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز