خبرگزاری کار ایران

می‌خواهیم مقابل ذوب‌آهن جبران کنیم؛

فخرالدینی: دستم به مسئولان نفت تهران نمی‌رسد!

asdasd
کد خبر : ۵۱۷۹۰۸

مدافع راست گسترش فولاد از شکست سنگین در هفته اول و تلاش برای جبران می‌گوید.

میلاد فخرالدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شکست سنگین تیمش مقابل پارس‌جم اظهار داشت: بازی اول همیشه شرایط متفاوتی دارد و ما در شرایط بدنی مناسبی نبودیم برای همین نتیاج اینجور بازی‌ها معمولا فنی نیست. ضمن اینکه داور مسابقه اشتباهات زیادی داشت و یک پنالتی بی جهت برای حریف گرفت و یک پنالتی روی خود من انجام شد که داور آن را ندید.

وی افزود: تیم ما جوان است و طول می‌کشد بازیکنان از شوک این شکست خارج شوند ولی باید هرچه زودتر این شکست را فراموش کنیم و به فکر بازی با ذوب‌آهن باشیم تا با کسب یک نتیجه خوب این شکست سنگین را جبران کنیم.

مدافع گسترش فولاد در مورد واکنش بوناچیچ به شکست سنگین تیمش عنوان کرد: باخت با چنین نتایجی گاهاً در فوتبال پیش می‌آید و سرمربی تیم هم می‌داند بچه‌ها زحمتشان را کشیدند. برخلاف اینکه گفته میشود لوکا مربی بداخلاقی است اصلاً اینطور اینطور نیست و به خوبی بازیکنان را هدایت می‌کند تا رفته رفته بهتر شوند.

فخرالدینی با اشاره به دیدار هفته دوم مقابل ذوب‌آهن در اصفهان گفت: بدون شک بازی سختی خواهد بود ولی نمی‌خواهیم دومین شکست پیاپی را تجربه کنیم و برای نتیجه گرفتن به اصفهان می‌رویم. ذوب‌آهن تیم خوبی است و از سرمربی خوبی بهره می‌برد که افتخار شاگردی او را در استقلال و تراکتورسازی داشته‌ام ولی ما همانطور که گفتم برای نتیجه گرفتن می‌رویم.

وی در پایان با اشاره به وضعیت نفت تهران و شکایت بازیکنان بابت مطالباتشان عنوان کرد: دیگر از بس در مورد نفت تهران حرف زدیم خسته شدیم. من 400 میلیون از این باشگاه طلبکارم و نمی‌دانم باید شکایتم را پیش چه کسی ببرم. بازیکنان شاغل در تهران می‌توانند بروند جلوی وزارتخانه و اعتراض کنند ولی من در تبریز هستم و دستم به مسئولان باشگاه نمی‌رسد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز