خبرگزاری کار ایران

Sky بررسی می‌کند؛ چرا مورینیو به دنبال ماتیچ است؟

asdasd
کد خبر : ۵۱۷۸۳۳

سایت معتبر انگلیسی به بررسی علت اهمیت ماتیچ برای ژوزه مورینیو و پیوستن او به منچستریونایتد پرداخت.

به گزارش ایلنا، منچستریونایتد به امضای قرارداد نمانیا ماتیچ و خرید آن از چلسی است، در متن بررسی می‌شود که چرا جذب این هافبک 28 ساله برای یونایتد اهمیت دارد.

بنابر ادعای اسکای، یکی از دلایل جذب ماتیچ این است که یونایتد نیاز به یک هافبک میانی دارد زیرا مایکل کریک که سال آخر قرارداد خود را در منچسترمیگذارند نمی تواند هر هفته در تیم به صورت فیکس حضور یابد و نیاز به یک جایگزین دارد.

زمانی که اولین خبرهای جلب توجه مورینیو به این بازیکن اهل یوگوسلاوی با اعتراض زیادی از هواداران روبه رو شد زیرا آنها این بازیکن رو آمده بازی برای لیگ برتر انگلیس همراه با منچستر نمی‌دیدند و مبلغ مورد نظر برای این بازیکن که حدود 40 میلیون یورو بوده است برای یک بازیکن 29 ساله بسیار گران می‌دانستند.

بررسی ها نشان میدهد که ماتیچ نمی توانسته است تاثیر مثبتی در چلسی بگذارد و با باخت 3 بر یک در مقابل ساوتهمپتون قادر به بازی خوب در تیم نبوده است و در بازی بعدی با وستهام با گرفتن کارت قرمز موجی دیگر از ناامیدی برای کارنامه کاری خود رقم زد و باعث شد فصلی سخت برای او در سال 2015/16به وجود آید.

در فصل گذشته با وجود اینکه موقعیت ماتیچ در تیم با ریسک بالایی برخوردار بوده است اما توانست با 30 بازی در لیگ برتر فصل 2016/17 را به پایان برساند وحضور او در منچستریونایتد می‌تواند باعث پیشرفت بیشتر و انگیزه او برای بازی شود.

ماتیچ ستاره رو به پیشرفتی نیست اما با بررسی های دقیق تر می‌توان فهمید که چرا مورینیو به دنبال جذب او است. منچستر می تواند این فصل مدعی کسب جایزه برترین هایی برای خود باشد و با یکی از نیاز های این تیم کسب عنوان بهترین هافبک میانی باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز