خبرگزاری کار ایران

والورده: ما به کمک نیمار در تیم نیاز داریم

asdasd
کد خبر : ۵۱۷۴۰۷

ارنستو والورده،سرمربی بارسلونا مدعی شد که باشگاه روی حضور نیمار در تیم حساب می‌کند

به گزارش ایلنا به نقل از مارکا، ارنستو والورده در خصوص برد بامداد روز یکشنبه در مقابل رئال مادرید با نتیجه 3 بر 2 با گل های مسی، راکیتیچ و پیکه ابراز رضایت کرد و اعلام کرد:ما به خوبی بازی را شروع کردیم و توانستیم در دقیقه های ابتدایی به گل دست پیدا کنیم اما به دلیل شرایط آب و هوایی و رطوبت بالا در میامی روند بازیکنان کاهش پیدا کرد و اما بازهم بازیکنان توانایی خود را نشان دهند.

والورده درباره شرایط جویی ورزشگاه میامی گفت: ما از حمایت طرفداران در تمام طول بازی بسیار خوشحال شدیم و ما می‌دانیم که در سراسر دنیا طرفدار داریم اما بهترین وضعیت برای ما این است که تمام هوادرانمان را در سراسر دنیا بتوانیم داشته باشیم.

والورده در خصوص جدایی نیمار و پیوستن او به لیگ یک اظهار کرد: من به همه دیدگاه ها درباره نیمار احترام می گذارم اما واقعیت برای ما این است که ما روی ماندن نیمار در تیم حساب می کنیم و به کمک او در فصل جدید نیاز داریم.ویاضافه کرد: من نمی خواهم نیمار را از تیم دورتر ببینم و نیمار برای من در همان جایگاهی است که در چندروز پیش قراردارد و امیدوارم در این وضعیت هم باقی بماند.

سرمربی بارسا درباره وجود مسی در این تیم گفت: ما امیدواریم بهترین مسی را در این فصل داشته باشیم و مسی با بازی فوق العادش در مقابل رئال مادرید استثنایی بودن خود را نشان داد و ما را به دریافت جام های ممکن نزدیک می کند.

وی در جواب سوال خبرنگاران که آیا برای نتیجه بازی میکنند یا نمایش یک بازی خوب افزود: قطعا نتیجه یک بازی خوب دستیابی به نتیجه است ما سعی می کنیم بر روی بازیمان تمرکزی کنیم و بتوانیم به خوبی بازی را کنترل کنیم من معتقد هستم اگر میخواهید برنده شوید باید بتوانید بازی را کنترل کنید. و من از داشتن لحظات فوتبالی با کیفیت در تیممان بسیار خوشحال هستم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز