خبرگزاری کار ایران

جریمه گروسیان به خاطر اشتباه فاحش؛ گلر شماره یک نیمکت‌نشین می‌شود؟

asdasd
کد خبر : ۵۱۷۲۵۵

اشتباه فاحش دروازه‌بان تراکتورسازی ممکن است برای او گران تمام شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تراکتورسازی تبریز با وجود بازی خوبی که مقابل استقلال خوزستان انجام داد در دقیقه نود بازی روی یک ضربه ایستگاهی دروازه‌اش باز شد تا 3 امتیاز حساس این دیدار را از دست بدهد.

گلی که سرخپوشان تبریزی در این دیدار دریافت کردند روی اشتباه فاحش فرزین گروسیان، دروازه‌بان شماره یک این تیم وارد دروازه شد و بعد از بازی این بازیکن هجمه انتقادات زیادی را علیه خود متحمل شد.

از تبریز خبر می‌رسد با توجه به عملکرد ضعیف گروسیان در دیدارهای تدارکاتی و بازی اول لیگ و همچنین درخشش محمدامین بهرامی در تمرینات، کادرفنی تراکتورسازی به فکر امتحان گزینه دیگر خود در این پست افتاده است.

با توجه به دو بازی حساس تراکتورسازان مقابل پرسپولیس و استقلال، گل‌محمدی هنوز تصمیم نهایی در مورد نیمکت‌نشین کردن گروسیان را نگرفته است ولی احتمال تغییر در این پست برای هفته دوم مقابل شاگردان برانکو کم است ولی در صورت عملکرد ضعیف در این دیدار ممکن است برای بازی با استقلال تصمیم دیگری گرفته شود.

گروسیان در دروازه تراکتورسازی به شدت تحت فشار است و مشخص نیست بتواند در این شرایط بهترین عملکرد خودش را به نمایش بگذارد یا نه.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز