خبرگزاری کار ایران

آدم‌های سیاه‌باز، دورو و دروغگو در این باشگاه حضور دارند/

صحبت‌های جنجالی ستاره شماره 7 سابق استقلال علیه سرخپوشان/ تماس‌هایشان را یادشان رفته!

asdasd
کد خبر : ۵۱۶۹۶۷

ستاره سابق فولاد خوزستان که سابقه بازی در استقلال را در کارنامه دارد، به شدت بابت رفتار رخ داده از سوی خوزستانی‌ها شاکی است.

بختیار رحمانی، هافبک فصل گذشته استقلال تهران و فولاد خوزستان صحبت‌های جالبی را درخصوص اوضاع باشگاه خوزستانی و جدایی‌اش از این تیم مطرح کرد. گفت‌‌وگوی اختصاصی هافبک این فصل پیکان تهران با ایلنا را ادامه می‌خوانید:

بازی با پدیده چطور بود؟

اولین بازی ما در لیگ بود و دقیقه یک بازی موقعیت خوبی داشتیم که همان توپ برگشت و گل زودهنگامی خوردیم. بازی بعد از این گل سخت شد اما از دقیقه های پایانی نیمه اول بازی را در دست گرفتیم. موقعیت های خوبی هم داشتیم اما متاسفانه استفاده نکردیم و فکر می کنم برای اولین بازی خوب ظاهر شدیم. 

چرا زود گل خوردید؟

در بازی ها ابتدایی طبیعی است و روی یک اشتباه پیش می‌آید. ما باید تمام تلاشمان را به کار بگیریم که این فصل گل خورده کمتری داشته باشیم. اگر بخواهیم موفق باشیم باید به این هدف برسیم. به جز همان صحنه گل پدیده موقعیت گل جدی نداشت و این عملکرد خوب خط دفاعی را نشان می دهد. ان شاأ الله بازی های بعدی هم این طور باشیم. 

در پیکان شماره 11 را انتخاب کردی؟ قصد نداری دوباره شماره 7 را انتخاب کنی؟

این شماره 7 به صورت اتفاقی در زندگی من ظاهر شد و چند سالی که در فولاد بازی می کردم شماره 11 را انتخاب کرده بودم. در تیم ملی و تراکتور هم اینطور بود.

برای فصل جدید انگیزه بالایی داری. اینطور نیست؟

یک سری اتفاقات در زندگی من پیش آمد و گذشت اما در ادامه برای خودم انگیزه دارم و پیکان را به همین دلیل انتخاب کردم. برای بحث مالی تیم های دیگری بودند ولی در پیکان از تجربیات آقای جلالی استفاده می‌کنم. دوست دارم به دوران خوبم بازگردم و در ادامه روند موفقی را در پیش بگیرم.

از استقلال طلب داری؟

هنوز بعضی از خبرنگاران در این باره از من سوال می کنند. من از استقلال طلب ندارم و همان موقع همه رقم باقی مانده را بخشیدم. بنابراین هیچ شکایتی از این تیم ندارم.

استقلال دیشب برابر صنعت نفت باخت، بازی را دیدی؟

بازی دیشب را ندیدم و نمیدونم چطور بازی کردند. امسال لیگ خیلی سخت دنبال می شود و صنعت نفت هم با اومدن آقا فراز و حضور عبدالله ویسی می‌تواند خیلی به تیم های خوزستانی کمک کند. در بازی دوستانه نیز برابر آنها قرار گرفتیم و شرایط خوبی دارند.

با وجود علاقه ات به فولاد چرا از این تیم جدا شدی؟

سیاه‌بازی و دورویی که طی دو سه ماه اخیر در فولاد دیدم، به عمر هم در هیچ کجا ندیدم. هیئت مدیره این تیم با بعضی بازیکنان مشکل دارند. این افراد یک سری اتفاقات عجیب برای من پیش آوردند. از استقلال برگشتم تا در این تیم بمانم اما متاسفانه به قدری آدم های دروغ گو در این تیم زیاد شده اند که تنها می توانم برای این اتفاق افسوس بخورم. یک سری پیام های بین من و این آقایان رد و بدل شد. از آنها ناراحت شدم و از فولاد جدا شدم. بحث مالی وجود نداشته و خداروشکر از این بابت تامینم. یک سری افراد در این تیم با من مشکل داشتند. مدیرعامل علنا به من می گفت که یکی از اعضای هیئت مدیره با تو مشکل دارند اما آخر نفهمیدم آن شخص کی بوده؟ در نهایت هم گفتند برای مسائل مالی جدا شده است. هواداران فولاد خوزستان به علاقه وافر من به این تیم آگاه هستند ان شاء الله روزی که اوضاع مدیریت در این تیم رو به راه شد به فولاد برمی گردم.

با این حجم از ناراحتی فکر میکنی روزی به فولاد برگردی؟

 این نامردی ها در حق من شایسته نبود. چرا دروغ می گویند هر روز یک رقم را به من پیشنهاد می دادند. اتفاق های عجیبی رخ داده و برای من که در باشگاه فولاد زحمت کشیده ام ارزش قائل نشدند. تیمی که دنبال موفقیت باشد اوضاعش اینگونه نمی‌شود. اوضاع فولاد در این چند سال کاملا مشهود است و بعد از رفتنم از فولاد به من فحاشی هم کردند. همه این اتفاق ها را به خدا واگذار می کنم اما در اهواز بدجوری بازی خوردم. انتظار چنین برخوردی نداشتم و آخر متوجه نشدم عضو هیئت مدیره چرا با من مشکل داشت.

با وجود چنین افرادی باشگاه فولاد به چنین روزی افتاده. نمی‌دانم چه چیزی بگویم. 15 درصد در پایان از قرارداد من کسر شد. همین ها بعد از جدایی از استقلال پشت سر هم به من زنگ می‌زدند. من با اصرار آقای سعداوی با اینکه پیشنهادات خیلی خوبم داشتم به فولاد برگشتم اما در نهایت اینگونه شد. مسئولین خوزستان بدانند من بازی داده شدم چون آدم دلپاکی هستم. امیدوار فولاد در آینده به دست کسانی اداره شود که دلسوز این تیم هستند. باید این حرف ها را می گفتم تا همه از اوضاع فولاد آگاه باشند. اکنون از حضور در پیکان خوشحالم و امیدوارم فصل خوبی را به همراه این تیم پشت سر بگذارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز