خبرگزاری کار ایران

ناکامی گل‌محمدی و پوناچیچ در شروع لیگ؛

سهم فوتبال تبریز از هفته اول: صفر امتیاز

asdasd
کد خبر : ۵۱۶۸۷۳

نمایندگان فوتبال تبریز در لیگ برتر کارشان را با شکست شروع کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر تراکتورسازی و گسترش فولاد به عنوان دو نماینده شهر تبریز به ترتیب به مصاف استقلال خوزستان و پارس جم جنوبی رفتند که هر دو با شکست مواجه شدند.

تراکتورسازی به مصاف استقلال خوزستان با هدایت ویسی رفته بود که با وجود برتری نسبی از حریف خود در طول 90 دقیقه، نتوانست موقعیت‌هایش را تبدیل به گل کند تا اینکه با ضربه ایستگاهی ثانیه‌های پایانی میثم دورقی برای استقلال خوزستان روی اشتباه فاحش فرزین گروسیان شکست این تیم رقم خورد.

گسترش فولاد هم در یک دیدار عجیب و نتیجه‌ای عجیب‌تر بازی را مقابل تیم تازه لیگ‌برتری شده پارس جم با نتیجه 4-1 واگذار کرد تا قعرنشین هفته اول لیگ برتر باشد.

با توجه به شکست این دو تیم در هفته نخست، آنها کار دشوارتری برای جبران آن در هفته دوم خواهند داشت و اگر نتیجه نگیرند ممکن است دو شکست پیاپی برایشان پیامدهای منفی سنگینی داشته باشد.

تراکتورسازی در یک دیدار فوق العاده حساس و دشوار باید در ورزشگاه یادگار امام (ره) به مصاف پرسپولیس برود و گسترش فولاد هم در اصفهان میهمان ذوب‌آهن است که دیدار سختی خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز