خبرگزاری کار ایران

حاشیه دیدار استقلال - صنعت نفت (۲)

از سلفی گرفتن کنار زمین تا گرمای شدید هوا/ناراحتی دروازه بان استقلال

asdasd
کد خبر : ۵۱۶۶۵۸

در فاصله کم تر از 20 دقیقه مانده به بازی صنعت نفت _استقلال ورزشگاه تختی آبادان حواشی جالبی دارد.

به گزارش ایلنا،دو تیم استقلال و صنعت نفت آبادان تا دقایقی دیگر رو در روی یکدیگر قرار می گیرند. با حواشی این دیدار با ما همراه باشید:

*سید حسین حسینی دروازه بان استقلال ناراحتی شدیدی از خود نشان می دهد.مشخص نیست دلیل ناراحتی دروازه بان استقلال چیست.او حتی برای تمرین به زمین هم نیامد تا رحمتی تنها زیر نظر بابازاده تمرین کند.

*در حالی که مسئولان برگزاری مسابقات گرفتن سلفی را در کنار زمین ممنوع کردند ،افراد کنار زمین به انداختن سلفی با بازیکنان استقلال مشغول هستند.

*دمای بالای هوا روی بازیکنان استقلال تاثیر گذاشته و آن ها از این گرما ابراز ناراحتی می کنند.بازیکنان استقلال مدام کنار زمین مشغول آب خوردن هستند.

*علیرضا منصوریان و محمد خرمگاه در گوشه ای از ورزشگاه در گوشی با هم حرف می زنند.نکته قابل توجه این است که آن ها جلوی دهان خود را گرفته اند تا کسی متوجه صحبت هایشان نشود.

*بلند گوی ورزشگاه نام علیرضا منصوریان را غلامرضا منصوریان اعلام کرد تا همین اتفاق باعث خنده تماشاگران حاضر در ورزشگاه شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز