خبرگزاری کار ایران

گفت‌وگو با مربی سابق استقلال که شایعه فوتش منتشر شده بود

asdasd
کد خبر : ۵۱۶۵۵۸

خبر فوت مربی سابق استقلال که روز گذشته منتشر شده بود تکذیب شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، روز گذشته خبری مبنی بر درگذشت هرمز آذرپور، مربی سابق استقلال و تیم‌های نوجوانان و جوانان کشورمان منتشر شد که به سرعت تکذیب شد.

آذرپور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شایعه مطرح شده در مورد خودش اظهار داشت: من مربی استقلال، صبا، شهرداری تبریز، تیم نوجوانان و جوانان بودم و یکی از کسانی بودم که کی‌روش قصد داشت در کادرفنی خودش از من استفاده کند. بازیکنانی مثل سردار آزمون، جهانبخش، روزبه چشمی، بهنام برزای و... کشف من بودند.

وی افزود: برایم جالب است چند سایت خبری انقدر بی در و پیکر هستند که خبر دروغ فوت مرا منتشر می‌کنند و عکس شخص دیگری را به جای من منتشر می‌کنند. اولاً مشخص نیست این خبر از کجا آمده و بدون اطلاع از موثق بودن آن منتشر می‌شود و اینکه کسی مربی تیم ملی و استقلال را نمی‌شناسد و عکس شخص دیگری را به جایم می‌گذارند.

آذرپور در ادامه گفت: از زمان منتشر شدن این خبر خانواده و اقوام من شرایط‌شان برهم ریخته است و مرتب گوشی من زنگ می‌خورد. امیر قلعه‌نویی، هومن افاضلی و... بارها از دیروز تا الان پیگیر حال من شدند و این خبر نگرانشان کرد.

مربی سابق استقلال در مورد وضعیت حال حاضر این تیم عنوان کرد: برایم جای تعجب دارد تیم خوبی که منصوریان فصل گذشته داشت چرا باید انقدر با تغییر نفرات مواجه شود و 10 نفر بروند و 10 نفر بیایند. این تغییرات 6-7 هفته زمان می‌برد و تیم نتیجه نمیگیرد و می‌گویند فرصت بدهید. خب چرا همچین کاری می‌کنی؟ بهنام برزای جایش در استقلال است ولی معلوم نیست الان کجاست ولی می‌روند جپاروف تمام شده را می‌گیرند. اصلا مگر ازبکستان فوتبال دارد که به دنبال بازیکنان آنها باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز