خبرگزاری کار ایران

برانکو ایوانکوویچ در گفت‌وگو با ایلنا:

همه از پرسپولیس بازی هجومی می‌خواهند ولی من تیمم را دفاعی می‌خواهم

asdasd
کد خبر : ۵۱۶۵۴۷

سرمربی پرسپولیس عقیده دارد تیمش باید دفاعی بازی کند تا نتیجه بگیرد.

برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پرسپولیس پس از پیروزی شیرین مقابل فولاد خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا با اشاره به بسته ماندن دروازه تیمش در بازی امروز و سوپرجام که نشان از ادامه روند خوب دفاعی این تیم در فصل گذشته دارد اظهار داشت: خوشحالم که هنوز رسانه‌های تیزبینی هستند که مثل من حواسشان به همه‌ی نقاط زمین است. فصل قبل ما آمار فوق العاده‌ای داشتیم و در ۳۴ بازی تنها ۱۳ کل دریافت کردیم. در این فصل نیز به اندازه همه هواداران که دغدغه گلزنی تیم را دارند، من به تنهایی به فکر ساختار منسجم دفاعی تیمم هستم.

وی با تمجید از دروازه بان و مدافعان تیمش تصریح کرد: ما در مقابل نفت تهران و فولاد حتی یک نیمه موقعیت هم به حریفان ندادیم. این امر مهم در یک تیم میسر نمی شود مگر اینکه کل اعضا تیم به این باور برسند که شرط اصلی موفقیت، گل نخوردن است.

برانکو تاکید کرد: فنداسیون و بنای ساختار دفاعی تیم ما به درستی شکل گرفته بنابراین اثرگذاری افراد در این بخش از تیم به حداقل می رسد و کار گروهی تعیین کننده خواهد بود. من خوشحالم که امروز بگویم دو دروازه بان و پنج مدافع طراز اول داریم.

سرمربی سرخپوشان در پایان یادآور شد: امیدوارم همه منتقدان و اصحاب رسانه به همه ی توان تیم ما توجه داشته باشند و در مورد قدرت و توان دفاعی ما بیش از اینها بپردازند. اولویت من برای تدوام موفقیت هایمان گل نخوردن پرسپولیس است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز