خبرگزاری کار ایران

شکست یاران رضاییان مقابل مارسی در یورو لیگ

asdasd
کد خبر : ۵۱۶۴۶۹

اوستنده بلژیک در حضور 90 دقیقه ای رامین رضاییان مقابل مارسی فرانسه شکست خورد.

به گزارش ایلنا،در یکی از حساس‌ترین دیدارهای مرحله سوم مقدماتی لیگ اروپا از ساعت 23:15 پنج‌شنبه شب مارسی فرانسه با بهره‌مندی از نفرات مطرحی همچون پاتریس اورا، دیمیتری پایه، عادل رامی، لوییز گوستاوو و ... در ورزشگاه ولودورم میزبان اوستنده بلژیکی بود که رامین رضاییان را به‌عنوان وینگر راست از ابتدا در ترکیب داشت.

نیمه اول این مسابقه با نتیجه 2 بر یک به سود مارسی خاتمه یافت که والری جرمین و مورگان سانسون به ترتیب در دقایق 2 و 32 برای تیم فرانسوی و سباستین سیانی کامرونی در دقیقه 26 برای نماینده بلزیک گلزنی کردند.

مارسی در دقیقه 57 باز هم توسط جرمین به گل رسید اما در دقیقه 69 موسونا با یک ضربه چیپ اختلاف را کمتر کرد تا امیدهای یاران رضاییان برای بازی برگشت بیشتر شود؛ جرمین، ستاره تیم فرانسوی در دقیقه 82 هت تریک کرد و اختلاف را دوباره به دو گل افزایش داد که این بار تلاش اوستنده برای جبران نتیجه کارساز نبود و آنها با نتیجه 4 بر 2 شکست خوردند.

رضاییان در دقایق 50 و 52 این مسابقه دو بار دروازه مارسی را تهدید کرد.

یاران رضاییان با وجود این باخت امید زیادی برای بازی برگشت که ساعت 23:15 پنج‌شنبه شب هفته آینده برگزار می‌شود، خواهند داشت چراکه دو گل در زمین مارسی می‌تواند کمک زیادی به آنها برای راهیابی به مرحله بعد و عبور از سد این تیم قدرتمند فرانسوی کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز