خبرگزاری کار ایران

یک مهاجم هدف لازم داریم

قلعه‌نویی: بدشانسی آوردیم/ بازیکن من هم سیلی خورد هم اخطار گرفت

asdasd
کد خبر : ۵۱۶۴۲۵

سرمربی ذوب‌آهن عقیده دارد تیمش برابر سیاه‌جامگان شایسته پیروزی

به گزارش ایلنا، امیر قلعه‌نویی پس از تساوی دو - دو سیاه‌جامگان و ذوب‌آهن، اظهار داشت: در ابتدا دهه کرامت را تبریک می‌گویم. از هوادارانی هم که به ورزشگاه آمدند، تشکر می‌کنم. این بازی، یک بازی تقریباً سخت بود. ما در حد ذوب‌‌آهن بازی نکردیم، آنهم در شرایطی که می‌توانستیم بهتر از این عمل کنیم.

وی در ادامه افزود: ما امروز اگر کمی بیشتر دقت می‌کردیم حتی می‌توانستیم گل سوم را هم به ثمر برسانیم. ما گل اول را روی بدشانسی خوردیم و در گل دوم اگر می‌شد بازیکنان‌مان کمی بیشتر حفظ توپ کنند شاید دروازه‌مان باز نمی‌شد. در کل مسابقه‌ای که چهار گل داشته باشد، قابل قبول است. به هر حال این بازی، اولین بازی لیگ بود و هر دو تیم هم از شرایط آرمانی خود دور بودند. ما در همان دقایق ابتدایی بازی یک مهره کلیدی‌مان را از دست دادیم و مجبور شدیم حدادی‌فر را به اجبار از زمین بیرون بکشیم. من کاری به تیم سیاه‌جامگان ندارم و فقط تیم خودمان را می‌گویم. ما امروز زیاد خوب نبودیم. با اینکه دو گل زدیم، اما در حد و اندازه‌های نام ذوب‌آهن بازی نکردیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در واکنش به سؤال یکی از خبرنگاران که از او پرسید شایعاتی مبنی بر برگزاری بازی در بجنورد وجود داشت شما خودتان دوست داشتید در بجنورد میهمان سیاه‌جامگان می‌شدید یا در مشهد، گفت: با این صحبت‌ها یاد فوتبال زمین خاکی می‌افتم! قبل از بازی یک روز می‌گفتند بازی در مشهد برگزار می‌شود و روز دیگر می‌گفتند در بجنورد. این صحبت‌ها برای لیگ حرفه‌ای ما اصلاً خوب نیست. باید این بحث‌ها را از لیگ‌مان دور کنیم. اگر می‌خواهیم لیگ حرفه‌ای داشته باشیم نباید به این چیزها توجه کنیم. این صحبت‌ها به درد نمی‌خورد و فقط کیفیت لیگ را پایین‌تر می‌آورد.

قلعه‌نویی در مورد اینکه چرا در طول بازی چند بار با اکبر میثاقیان، سرمربی تیم سیاه‌جامگان صحبت کرده است، یادآور شد: من با آقای میثاقیان صحبت می‌کردم. من هیچ‌وقت به داور اعتراض نمی‌کنم اصلا امروز نه با خود داور صحبت کردم و نه صحبت‌هایم با میثاقیان ربطی به داوری داشت. من فقط به میثاقیان گفتم که بنده خدا بازیکن من هم سیلی خورد و هم اخطار گرفت. من فقط این موضوع را به آقای میثاقیان گفتم.

وی راجع به مصدومیت قاسم حدادی‌فر گفت: وضعیت این بازیکن فردا مشخص خواهد شد. متأسفانه امروز سه بازیکن کلیدی ما هم مصدوم شدند. درخشان‌مهر، ستاری و حدادی‌فر را امروز ما به خاطر مصدومیت از دست دادیم. البته اگر بتوانیم یک مهاجم هدف جذب کنیم تیم‌مان بهتر می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز