خبرگزاری کار ایران

یک تیر و دو نشان!

کورس تهران و بندر را با هم ببینید

asdasd
کد خبر : ۵۱۶۳۵۴

به‌لطف برگزاری مسابقات اسب‌دوانی و رقابت مهیج چابک‌سواران، چند هفته‌ای است که تهرانی‌ها در مجموعه سوارکاری نوروزآباد عصر جمعه‌ای پُرهیجان را تجربه می‌کنند.

به گزارش ایلنا، فدراسیون سوارکاری با همکاری باشگاه دوست‌داران اسب و سوارکاری (یال)، هفتۀ‌ هفتم کورس اسب‌دوانیِ نوروزآباد را درحالی برگزار می‌کند که علاقه‌مندان به این رشته زیبا و جذاب از این هفته می‌توانند شاهد برگزاری اولین کورس هارک در کورس تابستانه امسال تهران باشند. هارک گونه‌ای اسب دارای نژاد خونی اسب‌های لهستانی، مصری، ایرانی، روسی و ترکی می‌باشد که از ویژگی‌های بارز آن می‌توان به سرعت و قدرت و زیبایی اشاره کرد. در کورس این هفته ۵۲ راس اسب از نژادهای عرب و تروبرد و دوخون در هفت دور با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

باشگاه یال به‌منظور رفاه حال دوست‌دارانِ این رشته جذاب، امکان پیش‌بینی آنلاین رقابت‌ها را فراهم کرده و علاقه‌مندان به پیش‌بینی آنلاین کورس‌ می‌توانند از هم‌اکنون اطلاعات موردنظر را روی وب‌گاهِ رسمی پیش‌بینی به‌‌نشانی  yaal.ir مشاهده و با انتخاب اسب‌هایِ مدنظرشان، در این رقابت‌ها مشارکت کنند.

علاقه‌مندان به تماشا و پیش‌بینی حضوری کورس نوروزآبادِ تهران نیز از طریق باجه‌های مستقر در مجموعه، به نشانی تهران، جادۀ قدیم کرج، خیابان خلیج‌فارس، بلوار رهنما، مجموعۀ نوروزآباد می‌توانند در این رویداد مشارکت کرده و اوقات خوشی را برای خود و خانواده‌شان فراهم کنند. ضمن اینکه با استقرار باجه‌های پیش‌بینی کورس تابستانه بندرترکمن، امکان تماشا و پیش‌بینی این رقابت در مجموعه نوروزآباد فراهم شده است.

باشگاه یال برای افراد علاقه‌مندی که فرصت حضور در مجموعه اسب‌دوانی را پیدا نمی‌کنند، این امکان را فراهم کرده تا کورس تابستانه تهران را از ساعت ۱۶:۳۰ جمعه در  aionet.ir به‌صورت زنده نظاره‌گر باشند و علاوه بر آن کورس تابستانه بندر ترکمن را نیز در وب‌گاه یال ( yaal.ir)  پیش‌بینی کنند.

این رقابت‌ها در هفته گذشته با حضور خیل مشتاقان اسب و سوارکاری برگزار شد و در پایان، مشارکت‌کنندگان جوایز نفیس خود را دریافت کردند و جوایز برندگان پیش‌بینی آنلاین نیز براساس تمهیداتی که باشگاه یال درنظر گرفته است، در موعد مقرر اهدا شد.

گفتنی است کورس این هفته نوروزآباد در هفت دور با شرکت اسب‌هایِ نژاد دوخون، تروبرد، ترکمن و هارک برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز