خبرگزاری کار ایران

فدراسیون فوتبال؛

ممنوعیت ثبت قرارداد بازیکنان نفت برای فصل جدید است/سوپر جام ارتباطی با این فصل ندارد

asdasd
کد خبر : ۵۱۶۱۲۳

روابط عمومی فدراسیون فوتبال توضیحاتی درباره برخی اخبار و تحلیل ها پیرامون ثبت قرارداد بازیکنان تیم نفت تهران برای بازی سوپرجام ارائه کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از  سایت رسمی فدراسیون فوتبال،بر این اساس بیانیه روابط عمومی فدراسیون فوتبال به شرح ذیل است:

1_با توجه به قوانین فیفا در بحث نقل و انتقالات، فصل جدید از اولین مسابقه رسمی دیدارهای لیگ و یا جام حذفی آغاز می شود.بر این اساس مسابقه سوپر جام دیداری محسوب می شود که بین قهرمان لیگ و جام حذفی فصل گذشته انجام می پذیرد و بنابراین ارتباطی با فصل جدید ندارد.

2_دستور دبیرکل  فدراسیون فوتبال مربوط به صدور یا عدم صدور مجوز ثبت قرارداد که برای اجرا به سازمان لیگ ارسال شده مربوط به فصل جدید است.با توجه به نامه ارسالی دبیر کل محترم جهت عدم مجوز ثبت قراردادها برای باشگاه نفت در تاریخ 27/4/96اجرای آن منوط به شروع رسمی فصل مسابقاتی جدید که از عصر فردا آغاز خواهد شد و بدین ترتیب این موضوع  مربوط به دیدار سوپر جام نبوده است.

3_ریاست سازمان لیگ با هماهنگی کامل با دبیرکل، تاییدیه موقت برای بازیکنان جدید نفت و پرسپولیس جهت حضور در دیدار سوپرجام را صادر کردند و فعالیت بازیکنان جدید همه تیمها برای فعالیت در فصل پیش رو(96-97) منوط به دریافت  تاییدیه فدراسیون فوتبال خواهد بود.بر این اساس طرح و انتشار تحلیل هایی که درباره روند ثبت قراردادها از سوی سازمان لیگ جهت بازی سوپرجام مطرح شده عاری از واقعیت است و عجولانه به نظر می رسد.پرواضح است که فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ نشان داده‌اند، تبعیضی بین تیم‌ها قائل نخواهند شد و بین همه تیم ها عدالت و مساوات را رعایت می کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز