خبرگزاری کار ایران

غیبت عجیب درخشان در نشست خبری؛

مربی نفت: کار سختی است اما مسئولیت قبول کردیم!/ بدشانسی بازیکنان جدا شده آمدن ما بود

asdasd
کد خبر : ۵۱۶۰۰۹

مربی نفت تهران گفت: ممکن است یک بازیکن را بهترین بازیکن بداند و مربی دیگر او را نخواهد. زیرا در نهایت کادر فنی باید پاسخگو باشد.

به گزارش ایلنا، مجتبی خورشیدی در نشست خبری پیش از بازی با سپیدرود اظهار داشت: فردا آغاز مسابقات لیگ است و حدود 6 روز قبل از اینکه مسابقات آغاز شود ما مسئولیت قبول کردیم. البته کار سخت است و امیدوارم که چیز خوبی را در ادامه مسابقات آماده کنیم.

خورشیدی در مورد اینکه با 5 روز تمرین می‌توانید تیم را آماده کنید، گفت: همه آنها که دستی بر آتش فوتبال دارند و حتی تماشاگران ما که خیلی هم فهیم هستند و مسائل را خوب تشخیص می‌دهند می‌دانند کار سخت است. یک تیم برای آماده‌سازی به سه آیتم نیاز دارد. اول جذب بازیکنان مورد نظرش، دوم بازیکنانی که به آنها نیاز ندارد و در لیست فروش قرار دهد و سوم آماده‌سازی این بازیکنان است. ما تمام این کارهای تاکتیکی و فنی را که دو سه ماه باید زمان‌بر باشد ظرف 4-5 روز داریم انجام می‌دهیم اما در این شرایط باید بازی به بازی تیم را آماده کنیم تا نیم‌ فصل بدن بازیکنان را به آمادگی مطلوب برسانیم و یک هارمونی لازم را در تیم ایجاد کنیم و بازیکنان درک مقابلی از هم داشته باشند. کار بسیار سخت است اما با تدابیر آقای درخشان قطعا این کار را انجام خواهیم داد.

وی در مورد اینکه چرا حمید درخشان در نشست خبری امروز حاضر نشد،‌گفت: با توجه به اینکه زمان کم بود حمید درخشان تصمیم گرفت به نشست خبری نیاید تا به رسیدگی به امور تیم بپردازد.

مربی تیم فوتبال نفت درباره اینکه شناختش از تیم سپدرود حریف فردایش چیست، گفت: در بحث آنالیز تیم‌ها معمولا تیم‌ها در هفته اول کاری نمی‌کنند چرا که شناخت تیم‌ها از هم کم است اما چون پرسولیس 5 روز قبل با ما بازی کرده شاید فولاد خوزستان این تیم را آنالیز کرده باشد اما بحث آنالیز از هفته دوم به بعد اتفاق می‌افتد. البته ما شناخت کلی از تیم سپیدرود داریم و می‌دانیم آنها چطور بازیکنانش را می‌چیند و بعد از 20 دقیقه که استراتژی آنها مشخص شد ما هم تغییرات لازم را در نفرات‌مان می‌دهیم.

خورشیدی درباره انتقادی که به سن بالای بازیکنان نفت وجود دارد، ادامه داد: ما زمان نقل و انتقالات را از دست داده بودیم و از بین بیرون مانده‌ها بهترین‌ها را جذب کردیم. البته در برخی پست‌ها نمی‌شود به بازیکن جوان اعتماد کرد به طور مثال بنگر و نصرتی را برای پست دفاع وسط گرفتیم که هر دو باتجربه هستند و از نظر شخصیتی هم شخصیت بالایی دارند و می‌توانند در جمع کردن تیم به ما کمک کنند. البته استخوان بندی تیم را حفظ کردیم و بیشتر از بازیکنان زیر 23 و زیر 21 که خوب هم هستند، جذب کردیم.

وی در مورد اینکه بازیکنانی که قراداد داشتند با پیامک کنار گذاشته شدند، گفت: مربیگری سلیقه‌ای است. یک مربی ممکن است یک بازیکن را بهترین بازیکن بداند و مربی دیگر او را نخواهد. زیرا در نهایت کادر فنی باید پاسخگو باشد. شاید این بازیکنان هم بدشانس بودندکه به تغییر کادر فنی خوردند. خدابنده‌لو و بازیکن گرجستانی که اسم بردید بازیکنان خوبی هستند که می‌توانند در فوتبال ایران بازی کنند اما سلیقه هر مربی فرق می‌کند. ضمن اینکه بازیکن گرجستانی هم قراردادش را ثبت نکرده بود.

مربی تیم فوتبال نفت در مورد اینکه بازیکنان جدید نفت فردا می‌توانند بازی کنند،‌گفت: منتظر صدور کارت این بازیکنان هستیم و این مسائل هماهنگ شده است. ان‌شاالله با قدرت لیگ را شروع می‌کنیم و بازیکنان جدید به احتمال فراوان هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز