خبرگزاری کار ایران

امیرحسین صادقی در گفت‌وگو با ایلنا

حمله کاپیتان استقلال؛ حداقل بعد از 4 سال جام بگیرید! / یک میلیارد از باشگاه استقلال طلبکارم

asdasd
کد خبر : ۵۱۵۹۸۴

مدافع باتجربه سابق استقلال که با بی‎مهری بزرگی از سوی مسوولان این تیم مواجه شده، نسبت به عدم پرداخت مطالبات و مشکلات این باشگاه با ایلنا به صحبت پرداخت.

امیر حسین صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، حرف‌های جالب و تندی را مطرح کرد که در ادامه می‌خوانید:
* شرایط پیکان را چطور می بینی؟
خوشبختانه شرایط ما خوب است. مخصوصا این که به نسبت فصل قبل تیم بهتری هستیم. سال‌های قبل در پیکان برخی از بازیکنان قراردادهای سنگین می‌بستند و بودند بازیکنانی که نمی‌توانستند خودشان را نشان دهند اما با مدیریت خوب باشگاه امسال همه چیز بر اساس نظم و مدیریت درست انجام گرفت و ما در لیگ ماندیم تا یارگیری بهتری هم بتوانیم داشته باشیم.


* با وجود همان بازیکنان گران قیمت هم پیکان دو فصل پیش سقوط کرد؟
چون چیزی که باید فنی رقم می‌خورد، نبود و برخی‌ها نتوانستند از نظر فنی به پیکان کمک کنند.


* این که فلان بازیکن اگر گل نخورد یا گل بزند در قراردادش پاداش ویژه قرار می‌گرفت را چطور ارزیابی می‌کنید؟
به هر حال این سیاست‌های باشگاه‌ها در بعد انگیزشی است. برخی باشگاه‌ها بر اساس سیاستی که دارند این بندها را در قرارداد بازیکن می‌گذارند و در انگیزه شان هم بی تاثیر نیست و نمی‌توان به آن خرده گرفت.


* امسال تیم خوبی دارید؛ حضور بازیکنی مانند بختیار رحمانی در پیکان را چطور می‌بینی؟
بله بازیکنان خوبی جذب تیم شده و تیم 22 بازیکن آماده دارد اما چون پیکان هستیم خیلی از نفرات‌مان دیده نمی شوند. الان تیم ما این همه ستاره دارد که فقط نیاز به دیده شدن دارند.


* عملکردتان در فصل جدید بدون منشا و نعمتی چگونه خواهد بود؟
درست است اما ما بازیکن خوب هم زیاد گرفتیم. نگاه کنید منشا رفت اما ما مرتضی آقا خان را داریم که واقعا یک مهاجم آماده است و فصل قبل به خاطر حضور منشا در تیم نمی توانست زیاد بازی کند.


* از پیکان بگذریم. تو هم جز نفراتی هستی که از استقلال طلب داری؟
بله من از چند سال قبل از استقلال طلب دارم. یک میلیارد و دویست میلیون تومان از استقلال طلب داشتم که الان بیشتر هم شده است.


* اقدامی در این زمینه داشتی؟
چند روز پیش با آقای توفیقی صحبت کردم که گفتند موضوع را حل می‌کنیم. بعد که دوباره تماس گرفتم گفتند این مسئله به من مربوط نمی‌شود!


* به هر حال توفیقی معاون ورزشی باشگاه استقلال است.
بله من هم تعجب کردم اما او گفت مسائل مالی به من ارتباطی ندارد. جالب است که من از اواخر سال گذشته 750 میلیون تومان مالیات پول نگرفته ام از استقلال را پرداخت کردم اما هنوز طلبم را دریافت نکرده‌ام.


* با این حال بازیکنان خارجی با چهار، پنج بازی و شکایت از فیفا طلب شان را می‌گیرند؟
این را باید بروید از فدراسیون بپرسید که این چه قانونی است؟


* قصد داری از استقلال شکایت کنی؟
فعلا که منتظر اقدام باشگاه استقلال هستم. البته به دلیل تاخیر در پرداخت‌ها من مجبور شدم جریمه‌اش را هم به اداره مالیات پرداخت کنم که قطعا این جریمه را هم از استقلال می‌گیرم.


* با این حال بازیکنانی هستند که با یک سال حضور در استقلال از این تیم شکایت کرده‌اند. نظرت راجع به این موضوع چیست؟
برایم جالب است که بازیکنی که تا مبلغی بالای یک میلیارد دریافت نکند نمی‌تواند تعصبی از خود نشان دهد.  واقعا بعضی ها حرمت پیراهن استقلال را از بین برده‌اند.


* از هزینه‌های استقلال برای فصل جدید خبر داری؟
اینطور که من شنیده‌ام اتفاقات خیلی بدی بین باشگاه‌ها و اسپانسرها رقم خورده که اگر فیفا متوجه شود تا دو سال آینده فوتبال ما را تعلیق می‌کند. فقط امیدوارم این اتفاق رخ ندهد وگرنه با توجه به این شرایطی که در ایران وجود دارد محرومیت فوتبال ما قطعی است. الان هم تیم‌های استقلال و پرسپولیس را داخل یک قایق گذاشته و وسط دریا رهایشان کرده‌اند. خدا می‌داند چه زمانی این دو تیم غرق می‌شوند. در حال حاضر وضعیت فوتبال ما خیلی خراب است.


* تا کی شاهد امیرحسین صادقی در فوتبال هستیم؟
فعلا قصد ندارم از فوتبال خداحافظی کنم و تا چهار، پنج سال دیگر و شاید هم بیشتر به فوتبالم ادامه می‌دهم.


* دوست داری به استقلال برگردی؟
با این شرایطی که الان وجود دارد  بر نمی‌گردم. همین که محبت هواداران استقلال را دارم و آن ها من را دوست دارند برایم کافی است. امیر حسین صادقی این قدر برای این تیم تلاش کرده، بخیه زده، مصدوم شده که هواداران او را دوست داشته باشند. وقتی محبت هواداران را می‌بینم همین برایم کافی است. من از استقلال هیچ وقت برای خودم استفاده نکردم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز