خبرگزاری کار ایران

واکنش برانکو به محرومیت پرسپولیس در استفاده از خریدهای تابستانی

asdasd
کد خبر : ۵۱۵۹۷۵

سرمربی پرسپولیس به شایعه عدم حضور خریدهای جدیدش در دیدار برابر فولاد خوزستان واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، پرسپولیس تهران در نقل و انتقالات تابستانی با گادوین منشا، شجاع خلیل زاده، سیامک نعمتی، بشار رسن، شایان مصلح با توافق رسید و در این بین به غیر از رسن سایر بازیکنان با سرخپوشان قراردادی رسمی امضا کرده‌اند.

بنابر اعلام سازمان لیگ به تیم های لیگ برتری اگر آنها بدهی‌هایشان را تا فردا پرداخت نکنند نمی‌توانند از خریدهای تابستانی‌شان در فصل جدید استفاده کنند و کارت بازی آنها صادر نمی‌شود. برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار با فولاد خوزستان دراین خصوص اظهار داشت: من از این موضوع اطلاعی ندارم و باشگاه پرسپولیس در این باره باید پاسخگو باشد. من اما می‌دانم که به خریدهای جدید در فصل پیش رو نیاز دارم و روی آنها حساب باز کرده‌ام.

در حاشیه بحث درباره این موضوع پندار خمارلو، مدیر روابط عمومی باشگاه نیز در این خصوص صحبت کرد و گفت: باشگاه پرسپولیس بدهی جاری به جز پرونده ژوزه ندارد و فکر کنم مشکلی نداشته باشد. از پارسال تاکنون ۸ میلیارد بدهی پرداخت کردیم و بدهی جاری نداریم و همین ملاک خوبی است که علی‌رغم سال گذشته که خطر کسر امتیاز تا شش امتیاز وجود داشت، فکر کنم مشکلی وجود نداشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز