خبرگزاری کار ایران

از هر ۱۵ بازیکن در زمین استفاده کردیم

مظفر: برنامه‌هایمان در دیدار دوستانه اجرا شد

asdasd
کد خبر : ۵۱۵۷۶۶

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: در دیدار دوستانه‌ای که مقابل میانمار داشتیم از هر 15 بازیکن استفاده کردیم چرا که برایمان مهم بودند بازیکنان در شرایط مسابقه قرار بگیرند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا شهرزاد مظفر، سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان درباره برگزاری دیدار تداکاتی برابر میانمار گفت: تیم میانمار حدود سه ماه و نیم است که در اردوی شبانه روزی به سر می برد و دو بازی دوستانه با تیم تایلند برگزار کرده که یک دیدار با نتیجه 2 بر 2 و یک دیدار با نتیجه 4 بر دو سود تایلند به پایان رسیده است. این تیم خود را برای حضور در مسابقات جنوب شرق آسیا آماده می کند. همانطور که می دانید تیم میانمار فوتبال قوی در آسیا دارد و فوتسالش هم بی تاثیر از این قاعده نیست. برابر تیمی به میدان رفتیم که بسیار پرقدرت ظاهر شد.

وی ادامه داد: با توجه به شناختی که از تیم فوتسال بانوان تایلند داریم و هر بار این تیم را با اختلاف یک یا دو گل شکست داده ایم، به این نتیجه می رسیم با بازیهای تدارکاتی که برابر میانمار انجام داده، هر دو تیم قوی هستند.

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان با اشاره به اینکه ملی پوشان ایران بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتند، عنوان کرد: طبق برنامه ریزی که داشتیم در نیمه اول و در بهترین زمان گل به ثمر رساندند. ما نیاز به اردوی تدارکاتی و بازی دوستانه داشتیم تا تک تک بازیکنان را محک بزنیم و به شناخت دقیقی از عملکردشان برسیم. در دو اردوی تداکاتی کوتاهی که پشت سر گذاشتیم نکاتی را به بازیکنان مطرح کرده و تمرینات را انجام داده بودیم. نتیجه اردو و تمرینات در بازی با میانمار تا حدودی مشخص شد.

مظفر در ادامه افزود: برنامه‌هایی در دفاع و حمله داشتیم که به مرحله اجرا گذاشته شد و بازیکنان را از نظر شناخت ترکیب، نقاط ضعف و قوت تیم و اینکه تاکتیک ها در بازی جا بیفتد و چقدر قابلیت اجرا دارد، محک زدیم. در واقع بچه ها ما را در مسابقه ای که برابر میانمار انجام دادند، امیدوار کردند.

سرمربی تیم ملی ایران با اشاره به اینکه در دیدار تدارکاتی روز گذشته برابر میانمار از هر 15 بازیکن (12 بازیکن و 3 دروازه بان)در زمین بازی استفاده کردیم، گفت: برایمان مهم بود که بازیکنان در شرایط مسابقه حضور داشته باشند و محک بخورند.

وی در پایان گفت: در 5 دقیقه آخر بازی به تاکتیک پاورپلی روی آوردیم که فرزانه توسلی یکی از دو گل آخر را در این 5 دقیقه به ثمر رساند. بازی بسیار مفیدی برای ما بود و به لحاظ تاکتیک هایی که در دو اردوی تدارکاتی داشتیم، بازیکنان را محک زدیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز