خبرگزاری کار ایران

توافقنامه بزودی امضا می‌شود

سلطانی‌فر: حق پخش تلویزیونی به معنای کم شدن درآمد صدا و سیما نیست

asdasd
کد خبر : ۵۱۵۷۵۵

وزیر ورزش و جوانان گفت: توافقنامه‌ای با صدا و سیما برای حق پخش تلویزیونی تنظیم کرده‌ایم که بزودی امضا می‌شود.

به گزارش ایلنا، مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان درباره حق پخش تلویزیونی اظهار داشت: ظرفیت بسیار خوبی از جهت درآمدی در این بخش وجود دارد که هم صدا و سیما و هم ورزش از آن منتفع خواهند شد که ما اسم آن را سیاست برد برد گذاشتیم.

وی افزود: با آقای علی‌ عسگری 4 بار در هیات دولت صحبت کردم و بحث این بود که پرداخت یا استفاده ورزش از این منابع این نیست که از درآمد صدا و سیما کم شود. با این ظرفیتی که وجود دارد اگر تعامل داشته باشیم درآمد هر دو افزایش می‌یابد. پس منطقی این است با هم همکاری کرده و از این ظرفیت استفاده کنیم. خوشبختانه آقای علی عسگری نگاه خوبی داشته است.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به تنظیم توافقنامه بین ورزش و صدا و سیما عنوان کرد: این توافقنامه بزودی امضا می‌شود که در آن چارچوب کلی همکاری‌ها و مراحل اجرایی مشخص شده است. امیدوارم با شروع لیگ به همگرایی برسیم و نیاز نباشد از ابزارهای قدرتی استفاده کرده و کشمکش داشته باشیم. این بلوغ در دو مجموعه وجود دارد تا هرچه سریعتر به نتیجه برسیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز