خبرگزاری کار ایران

در گفتگو با خبرگزاری ایلنا:

حمله علیرضا نیکبخت به امیر قلعه نویی

asdasd
کد خبر : ۵۱۵۷۴۸

بازیکن یاغی و جنجالی فوتبال ایران نسبت به اتفاقات رخ داده در زمان حضورش در تیم استقلال واکنش نشان داد.

علیرضا واحدی نیکبخت در گفت و گو با خبرنگار ورزش ایلنا با اشاره به این که برخی ها از محبوبیت او می ترسیدند گفت: خیلی دوست داشتم در استقلال فقط فوتبالم را ادامه می‌دادم و هیچ وقت به تیم دیگری نمی رفتم.اما در استقلال بعضی از آقایان هیچ وقت چشم دیدن محبوبیت من را نداشتند و همین مسئله باعث شد تا از تیم کنار گذاشته شوم.

وی در ادامه افزود: من، برومند، طباطبایی، همدانی و .. .همه توسط یک نفر که از محبوبیت‌مان در استقلال می‌ترسید کنار گذاشته شدیم. او و برخی از مسئولین وقت استقلال نمی توانستند محبوبیت ما را ببینند.

نیکبخت در خصوص این که منظورش از این صحبت ها قلعه نویی است ،گفت: من اسم شخصی را نمی آورم.اما مردم خودشان می دانند چه کسی در استقلال چشم دیدن محبوبیت آدم ها را نداشت و چرا نیکبخت، مجیدی ها و ...مجبور به جدایی یا خداحافظی از فوتبال شدند.

بازیکن سابق استقلال گفت: برخی آقایان هر چقدر هم که جام آورند باز محبوب نشدند ،چرا که محبوبیت به این چیزها نیست و مردم خودشان آگاه و می دانند چه کسانی باید محبوب باشند. اگر بعضی از آقایان به خاطر محبوبیت من آن بلا را سرم در نمی آوردند هیچ وقت راضی به جدایی از استقلال نبودم.

نیکبخت در ادامه افزود: هواداران استقلال باز هم بدانند نیکبخت هیچ وقت دوست نداشت از استقلال جدا شود اما او را مجبور به جدایی کرده بودند و به همین دلیل هیچ وقت این حرکت شان را از یاد نمی برم.

او در ارتباط با برنامه مربیگری اش گفت: تلاش می کنم تا در مربیگری موفق باشم.البته عجله ای هم برای مربیگری ندارم و دوست دارم خودم آهسته آهسته و با برنامه وارد مربیگری به صورت حرفه ای شوم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز