خبرگزاری کار ایران

مهمترین مشکل در اهواز گرمای هوا است؛

گل محمدی: شاید از عشوری در خط دفاع استفاده کردیم/ به این تراکتور امیدوارم

asdasd
کد خبر : ۵۱۵۱۵۴

سرمربی تراکتورسازی گفت: دو سه هفته زمان می برد تا به آمادگی کامل برسیم.

به گزارش ایلنا، یحیی گل محمدی در حاشیه تمرین تراکتورسازی اظهار داشت: شرایط تیم روز به روز بهتر می شود. بازی تدارکاتی با گسترش نشان داد که پیشرفت خوبی داشتیم. هر چند عارف آغاسی مصدوم شد و هفته اول با ما نیست.

وی در ادامه افزود: در این چند روز که تا بازی با استقلال خوزستان فرصت داریم روی مسائل تاکتیکی و ایستگاهی تمرکز می کنیم. احتمال این هست که از سینا عشوری در پست دفاع وسط استفاده کنیم. اما هنوز به جمع بندی نرسیده ایم. باید تا فردا تصممی بگیریم.

سرمربی تراکتور درباره تمرینات این تیم بیان داشت: روند ما خوب بوده است. بچه ها خیلی از شرایط تمرینی دور بودند اما دو سه هفته تا آمادگی کامل به زمان نیاز داریم. باید وارد مسابقات شویم تا به حد مورد نیاز برسیم.

وی درباره زمان حضور در اهواز برای دیدار با استقلال خوزستان تصریح کرد: سه شنبه تمرین می کنیم و بعد از ظهر همان روز به تهران می رویم. شب در تهران هستیم و یک جلسه تمرین هم داریم .و سپس به اهواز می رویم. 

سرمربی اسبق ذوب آهن و پرسپولیس درباره رویارویی با استقلال خوزستان گفت: همیشه هفته های ابتدایی کار سخت است. برای همه تیمها همین است. از شرایط مسابقه به دور بودن دشوار است. مشکلی که به آن بربخوریم گرمای هوا است. آن زمان هم حدود 42 یا 43 درجه خواهد بود. انگیزه بچه ها خیلی خوب بوده است. شخصا به این بچه ها امیدوارم. فکر می کنم با غیرت بالا این مشکلات هم حل می شود.

وی درباره جوانان تیمش و کیفیت آنها گفت: اینکه از چه نوع بازیکن جوانی باید استفاده کنید خیلی مهم است. در این مدت که این جوانان دراین باشگاه کار کردند آن جور که باید و شاید با جوانان کار می کردند کار نشده است. درصد زیادی بستگی به خودشان دارد تا از این فرصت استفاده کنند. چندین بار هم قبلا گفتم که باید لیاقت نشان دهند. کیفیت آنها در زمین مسابقه مشخص می شود.

گل محمدی در پایان درباره حمایت هواداران تراکتور از این تیم در هفته دوم اذعان داشت: هواداری که تیمش را دوست دارد برای حمایت در این شرایط می آیند و مطمئن هستم که هواداران ما را تنها نمی گذارند و دلگرمی ما همین هواداران هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز