خبرگزاری کار ایران

حجازی: آقایان بس است، فوتبال ایران را به گند کشیدید؛

به جای سرک کشیدن در زندگی فوتبالیست‌ها، بدهکارها را محروم کنید!

asdasd
کد خبر : ۵۱۵۰۸۴

بوی گند فوتبال ما همه جا را پر کرده به جای سرک کشیدن در زندگی بازیکنان یا بدهکارها را محروم کنند یا استادیوم بسازند.

آتیلا حجازی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی ایلنا، صحبت‌های بی پرده‌ای را در خصوص وضعیت فوتبال ایران گفت:

_ شرایط استقلال را چطور می بینی؟

شرایط استقلال که خوب است و به نظرم در یارگیری خوب عمل کرده. به همین دلیل من استقلال و پرسپولیس را روی کاغذ تا این لحظه مدعی قهرمانی می دانم.

_ چه پیش بینی از بازی با صنعت نفت داری؟

باید بازی خیلی سختی باشد. استقلال اول باید با گرمای آبادان بجنگد اما بازی اول خیلی مهم است. تیمی که می خواهد قهرمان شود باید لیگ را با استارت خوب خود شروع کند که امیدوارم این اتفاق بیافتد.

_ چه نظری در مورد محرومیت بازیکنان استقلال داری؟

والا مگر در فوتبال ما قانونی وجود دارد که بازیکنان استقلال را به دلیل عدم همراهی تیم ملی امید محروم می کنند؟ فوتبال ما پر از بی‌قانونی و تخلف و رشوه و هزار درد است. اگر قانون داشتیم که الان باشگاه نفت با این همه بدهکار باید تعلیق می شد. حتما قانون نداریم که نفت با این همه بدهکار در این چند سال بدون مشکل کار کرده است. متاسفانه آقایان جایی که به نفع‌شان است از  قانون استفاده می‌کنند و جایی که به ضررشان از بی قانونی.

_ مشخص است که خیلی ناراحت هستی از وضعیت فوتبال ایران؟

بوی گند فوتبال ما همه جا پیچیده. وقتی بازیکن را به خاطر عکس با یک هوادار یا عکس همسرش محروم می کنند، چه قانونی در این فوتبال داریم. والا اگر فیفا این چیزها را متوجه شود به فوتبال ما می‌خندد. کارشان شده مدام در زندگی بازیکنان سرک بکشند. آقایان به جای این کارها مشکلات بازیکنان را حل کنید که این قدر دنبال طلب شان ندوند. فوتبال ما پر است از بی‌قانونی و کثیفی. اگر قانون داشتیم که مربی منشوری پانزده تیم عوض نمی کرد.اگر قانون داشتیم که باشگاه های بدهکار هم چنان فعالیت نمی کردند.نه فقط نفت ،خیلی از باشگاه های ما الان بدهکار هستند، چرا فدراسیون کاری نمی کند؟؛ چرا هر دفعه قبل از شروع فصل می گویند باشگاه های محروم نباید کار کنند و بعد با دو تا تلفن همه چیز را درست می کنند و به بدهکار ها اجازه بازی می دهند. فوتبال ما هیچ وقت درست نمی شود، مگر باشگاه های ما گنده تر از یوونتوس هستند که به دلیل بدهی‌های سنگینش به لیگ دو رفت. به خدا خیلی از این قرارداد بازیکنان کشک است. اعلام می‌کنند با بازیکن یک میلیارد قرارداد می‌بندند اما نصف آن را هم نمی‌دهند. بعد مردم فکر می‌کنند بازیکنان چقدر پول می‌گیرند.

_ صراحت کلامت به ناصر حجازی نزدیک شد

من هم مثل پدرم حرف حق را می زنم از کسی هم نمی‌ترسم. چرا وقتی می‌بینم فوتبال مان کثیف است و بی قانونی حرف اول را در آن می‌زند باید سکوت کنم. بوی گند این فوتبال ما همه جا را گرفته است. به جای این که در زندگی مردم سرک بکشند و برای خودشان کمیته اخلاق درست کنند چند تا استادیوم درست و حسابی بسازند که از هر چیز برای فوتبال ما واجب‌تر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز