خبرگزاری کار ایران

به منظور حضور در مسابقات قهرمانی جهان

تیم ملی آبهای آرام زیر 23 سال و جوانان عازم رومانی شد

asdasd
کد خبر : ۵۱۴۹۵۲

تیم ملی آبهای آرام زیر 23 سال و جوانان به منظور حضور در مسابقات قهرمانی جهان بامداد امروز 2 مردادماه عازم رومانی شدند

به گزارش ایلنا مسابقات آبهای آرام قهرمانی زیر 23 سال و جوانان جهان 5 تا 8 مردادماه در بخارست رومانی برگزار می شود. تیم ملی آبهای آرام زیر 23 سال و جوانان کشورمان به منظور حضور در این رقابت ها با ترکیب 14 قایقران، 5 مربی و 1 داور عازم این رقابت ها شد.

ساسان شجاعی داور بین المللی کشورمان به منظور قضاوت در این رقابت ها و حسین ملکی سرمربی کایاک زیر 23 سال مردان، هرمز فتحی نیا سرمربی کایاک جوانان مردان، سیما عروجی سرمربی بانوان، علی بنده نژاد مربی کایاک مردان و ایمان پور عزیز مربی کانوی مردان کادر فنی تیم ملی در این مسابقات هستند.

در بخش بانوان الناز شفیعیان، سما یاسمی، ساجده تبریزی، و کیانا کمال زاده در بخش کایاک، پریسا محمد زاده در بخش کانوی قایقرانان اعزامی به مسابقات هستند.

در بخش مردان محمدهادی جعفری، پوریا شریفی و جواد مومنی در کایاک زیر 23 سال، ابوالفضل درجزی، امیررضا خوانساری، تارخ طالبی، محمدرضا صیاد مومن و شایان مافی در کایاک جوانان و محمدنبی رضایی در کانوی جوانان به رقابت ها اعزام شدند.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز