خبرگزاری کار ایران

راه‌حل گل‌محمدی برای کمبود بازیکن در خط دفاعی تراکتورسازی

asdasd
کد خبر : ۵۱۴۸۰۸

سرمربی تراکتورسازی برای خط دفاع تیمش ناچار به استفاده از گزینه‌های کم اسم و رسم شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم تراکتورسازی در هشت سال حضور خود در لیگ برتر عمدتاً از مدافعان باتجربه در خط دفاعی خود استفاده می‌کرد..

این تیم در سال‌های گذشته از بازیکنانی مثل مرتضی اسدی، سید محسن حسینی، محمد نصرتی، شجاع خلیل‌زاده، خالد شفیعی، محسن بنگر، فرشید طالبی، مصطفی اکرامی و... در خط دفاع خود استفاده کرد که همگی از بازیکنان باتجربه و شناخته شده لیگ برتر بودند..

برای لیگ برتر هفدهم اما تراکتورسازی در خط دفاع با مشکلات زیادی مواجه شده؛ با جدایی خالد شفیعی و سعید آقایی از تراکتورسازی و مصدومیتی که برای هادی محمدی پیش آمد، دست یحیی گل‌محمدی در خط دفاع بیش از پیش بسته است.

او حالا مجبور است ترکیبی جوان را در خط دفاع به میدان بفرستد و در این میان به غیر از محمد ایرانپوریان مدافع راست باتجربه تراکتورسازی که امسال هم در این پست به میدان می‌رود، سایر بازیکنان تدافعی جوان و کم‌تجربه هستند.

عارف آغاسی که او هم دچار مصدومیت شده و حدود یک ماه از میادین دور است و محمدرضا مهدی‌زاده در دفاع وسط و محمد نادری در دفاع چپ در حالی به میدان می‌روند که دو نفر از آنها برای اولین بار در لیگ برتر بازی خواهند کرد.

به غیر از مهدی‌زاده که پارسال با نظر امیر قلعه‌نویی فیکس تراکتورسازی بود، آقاسی و نادری هرگز در لیگ برتر به میدان نرفته‌اند و از سر ناچاری، گل‌محمدی به آنها بازی خواهد داد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز