خبرگزاری کار ایران

بهترین خبر برای تراکتورسازی پیش از آغاز لیگ هفدهم

asdasd
کد خبر : ۵۱۴۷۱۴

فدراسیون فوتبال با ارسال نامه‌ای به باشگاه تراکتورسازی اعلام کرد که بازگشت نام سینا عشوری به لیست تیم تراکتورسازی بلامانع است.

به گزارش ایلنا، سینا عشوری فصل گذشته به دلیل مصدومیت نتوانست در نیم فصل دوم در خدمت تیم تراکتورسازی باشد و نام این بازیکن از لیست تیم خارج شد.

طبق تصمیم کادر فنی تیم مقرر شد نام سینا عشوری برای فصل جدید به لیست تیم اضافه شود که به دلیل محرومیت باشگاه تراکتورسازی از جذب بازیکن جدید از فیفا درباره بازگشت نام این بازیکن به لیست استعلام صورت گرفت.
فیفا رسیدگی به این موضوع را در صلاحیت خود ندانست و فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه قرارداد عشوری با تراکتورسازی فسخ‌شده یا نه از سازمان لیگ فوتبال ایران استعلام گرفت.
باشگاه تراکتورسازی در مکاتبه با فیفا و فدراسیون فوتبال تاکید داشت که قرارداد عشوری فسخ نشده و باید اجازه برگشت نام او به لیست تیم صادر شود که خوشبختانه این استدلال باشگاه مورد قبول قرار گرفت و فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران امروز طی نامه‌ای به باشگاه تراکتورسازی اعلام کرد که طبق اعلام سازمان لیگ فوتبال ایران، قرارداد عشوری فسخ نشده است و نظر به اینکه باشگاه طی حکم فیفا از جذب بازیکن "جدید" محروم است، با توجه به قرارداد قبلی و عدم فسخ آن، سینا عشوری بازیکن "جدید" تلقی نمی‌شود و بازگشت نام وی به لیست بازیکنان تیم فوتبال تراکتورسازی، ازنظر کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون بلامانع است.
بر اساس این پاسخ فدراسیون فوتبال، سینا عشوری می‌تواند در فصل جدید پیراهن تیم تراکتورسازی را بر تن کند و مشکلی برای همراهی تیمش ندارد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز