خبرگزاری کار ایران

تورنمنت بین المللی تیرو کمان معلولین – جمهوری چک ۲۰۱۷؛

تیم ریکرو مردان هم طلایی شد/ پایان کار مسابقات تیمی با 3 طلا ،2 نقره و یک برنز

asdasd
کد خبر : ۵۱۴۲۹۶

تیم ریکرو مردان ایران نیز به نشان طلای تورنمنت بین المللی جمهوری چک دست یافت.

به گزارش ایلنا،تیم ایران در بخش ریکرو مردان، متشکل از غلامرضا رحیمی، پوریا جلالی پور و علی اصغر فتاحی، موفق شد در مصاف با تیم لهستان به نشان طلا دست یابد.

پس از لهستان، تیم اوکراین به عنوان سوم این مسابقات رسید.

تیم میکس کامپوند ایران در کلاس W1، متشکل از مجید کاکوش و زهرا حسینی نیز به نشان برنز دست یافتند.

بر این اساس پرونده رقابت های تیمی برای کاروان ایران با کسب 3 نشان طلا در کامپوند مردان، ریکرو زنان و ریکرو مردان ،2 نشان نقره در  میکس کامپوند  و میکس ریکرو و یک نشان برنز در میکس کامپوند W1 بسته شد.

دیدارهای فینال و رده بندی بخش انفرادی نیز فردا، یکشنبه، اول مرداد ماه برگزار می شود و 5 نماینده کشورمان برای تصاحب نشان های طلا و برنز به مصاف حریفان می روند.

فردا و در آخرین روز از رقابت ها، زهرا نعمتی و پوریا جلالی پور برای کسب نشان طلا، هادی نوری، مجید کاکوش و سمیه رحیمی نیز برای نشان برنز با حریفان خود روبرو خواهند شد.

غلامرضا رحیمی (خوزستان)، پوریا جلالی‌پور، مجید کاکوش، سیده‌زهرا حسینی (تهران)، علی‌اصغر فتاحی‌فرادنبه (چهارمحال‌وبختیاری)، هادی نوری، سمیه رحیمی (اصفهان)، سینا منشازاده، سمیه عباسپور، زهرا نعمتی(کرمان)، رمضان بیابانی (مازندران)، زهرا دلخوش، راضیه شیرمحمدی (خراسان رضوی)،  فرزانه عسگری (آذربایجان شرقی) کمانداران اعزامی به این رقابت ها هستند.

مجید کهتری به عنوان سرمربی، جبرائیل عبادی به عنوان مربی و محمد رضا گلشنی، به عنوان سرپرست کاروان، در کنار ملی پوشان حضور دارند.

این رقابت ها از 27 تیر ماه در شهر نوامستونادمتوجی آغاز می شود و کاروان اعزامی کشورمان 3 مرداد ماه به میهن باز خواهند گشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز