خبرگزاری کار ایران

نفت از چیزی که فکر می کردم ضعیف تر بود

حمید درخشان:ممکن است بازیکن لالیگایی را هم بر ندارم/ پرسپولیس بی‌تردید قهرمان می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۱۴۲۰۰

سرمربی نفت تهران گفت: اگر امید به ماندن نداشتم اصلا نمی آمدم.

به گزارش ایلنا، پرسپولیس دیشب در دیدار سوپرجام فوتبال ایران با نتیجه 3-0 نفت را از پیش رو برداشت و جام قهرمانی را از آن خود کرد. حمید درخشان در بازی دیشب روی نیمکت تیم جدیدش ننشست. این بازیکن در گفت و گو با خبرنگار ما صحبت های جالبی را بر زبان آورد که خواندن آن خالی از لطف نیست:

وی ابتدا درباره شکست تیمش اظهار داشت: بازی خوبی برای ما نبود. به پرسپولیس و هوادارانش تبریک می گویم. نفت تهران از آن چه تصور میکردم ضعیف تر بود .فکر نمیکردم این تیم این همه ضعیف باشد و کار داشته باشد. 

وی درباره اینکه ایا امیدی به بقای این تیم دارد یا خیر خاطرنشان کرد: بله. چرا که نه. من امید به ماندن این تیم دارم واگر نداشتم کارم را اصلا شروع نمیکردم.

سرمربی جدید نفت تهران درباره جذب بازیکن جدید بیان داشت: برای گرفتن بازیکن با هیچ کس تعارف ندارم واگر بازیکنی خوب بود از زمین خاکی هم برش میدارم واگر بازیکنی خوب نبود اگر از لالیگا هم بیاید او را نمیگیرم. وسواس خاصی در این زمینه دارم. 

وی در ادامه از حمایت کردنش از برانکو گفت و ادامه داد: 2سال تمام برانکو را حمایت کردم مثل بعضی ها نبودم که بعد از رفتن دشمنی کنم وحالا انتظار دارم پرسپولیسی ها من را حمایت کنند. 

سرمربس اسبق سرخپوشان تهرانی درباره عملکردشان مقابل تیم او اذعان داشت: پرسپولیس در بازی دیروز عالی بود.این تیم از تیم پارسال و2 سال قبل هم بهتر است، بین همه تیم های لیگی پرسپولیس بهترین یارگیری را کرده است و مدعی اصلی قهرمانی به حساب می آید. 

وی در ادامه افزود: فکر می کنم اگر اتفاق خاصی رخ ندهد پرسپولیس بی تردید وراحت تر از سال قبل قهرمان لیگ برتر ایران شود.

درخشان در پایان درباره رتبه احتمالی نفت تهران در لیگ برتر گفت: نمیگویم رتبه ما تک رقمی خواهد بود اما میدانم که  سقوط نخواهیم کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز