خبرگزاری کار ایران

برای حضور در "جام ریاست فدراسیون جهانی" در منطقه آسیا،

تمرینات تیم ملی با 10 تکواندوکار پیگیری می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۱۴۱۹۲

تمرینات تیم‌ملی تکواندو کشورمان برای حضور در مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی در منطقه آسیا از صبح امروز (شنبه) زیر نظر فریبرز عسکری سرمربی این تیم با 10 تکواندوکار پیگیری خواهد شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، نخستین دوره مسابقات "جام ریاست فدراسیون جهانی" در منطقه آسیا از 20 مردادماه به مدت 3 روز در "تاشکند" ازبکستان برگزار می‌شود.

براساس تصمیم فدراسیون جهانی تکواندو و به منظور افزایش انگیزه بازیکنان و تیم‌ها برای حضور در این رقابت‌ها، در مسابقات قهرمانی آسیا 2018 هر تیم می‌تواند علاوه بر ترکیب کامل خود مدال آوران این رویداد را نیز به همراه داشته باشد.

تیم ملی تکواندو کشورمان که با هدایت فریبرز عسکری خود را مهیای حضور در مسابقات هنرهای رزمی-ترکمنستان می کند، پیش از حضور در این رویداد در مسابقات "جام ریاست فدراسیون جهانی" در منطقه آسیا شرکت خواهد کرد.

برهمین اساس ابراهیم صفری، مهدی یوسفی و علیرضا علیاری نیز از صبح امروز به اردوی آماده سازی تیم ملحق و تمرینات با 10 تکواندوکار پیگیری می‌گردد.

مهدی اسحاقی و ابراهیم صفری (وزن 54- کیلوگرم)، محمد صادق دهقانی (وزن 58- کیلوگرم)، آریان محمدی و مهدی یوسفی (وزن 63- کیلوگرم)، سالار وحیدی و علیرضا علیاری (وزن 68- کیلوگرم)، مهدی جلالی (وزن 74- کیلوگرم)، عرفان ناظمی (وزن 80- کیلوگرم) و احمد محمدی (وزن 87- کیلوگرم) نفرات حاضر در اردوی تیم‌ملی تکواندو کشورمان هستند.

گفتنی است؛ هدایت این تیم برعهده «فریبرز عسکری» به عنوان سرمربی و «علی محمد بسحاق» به عنوان مربی می‌باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز