خبرگزاری کار ایران

میلاد فراهانی در گفت‌وگو با ایلنا:

حق‌مان نبود 3 گل از پرسپولیس بخوریم/ لباس سایز خودم پیدا نکردم شماره 40 پوشیدم!

asdasd
کد خبر : ۵۱۴۰۴۲

دروازه‌بان نفت تهران از شرایط نابرابر تیمش در بازی با پرسپولیس می‌گوید.

میلاد فراهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شکست سنگین شب گذشته تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بازی سختی بود و با شرایط خاصی که تیم ما داشت انتظار نمی‌رفت بتوانیم مقابل پرسپولیس با این قدرت پایاپای بازی کنیم. تیم ما 24 ساعت هم از تشکیلش نمی‌گذشت و خیلی از بازیکنان برای اولین بار کنار هم بازی می‌کردند و تعدادی از آنها حتی ورزشگاه آزادی را تابحال ندیده بودند.

وی افزود: اگر بازی را دیده باشید با وجود همه مشکلات اختلاف ما با پرسپولیس 3 گل نبود و کمی هم بدشانسی گریبان‌گیر ما شد تا با این اختلاف شکست بخوریم. البته نباید قدرت پرسپولیس را نادیده گرفت که فصل قبل در همه پست‌ها بهترین تیم لیگ بود و امسال با حفظ نفرات اصلی تقویت هم شده است.

دروازه‌بان نفت در ادامه گفت: با مشکلاتی که داریم به نظرم هر تیم دیگری جای ما بود در بازی شرکت نمی‌کرد و همینقدر که وارد بازی شدیم جرئت و جسارت خودمان را نشان دادیم.

فراهانی در مورد پوشیدن پیراهن دروازه‌بان دیگر تیم که حتی باعث اشتباه گزارشگر بازی در معرفی او شده بود عنوان کرد: من صبح روز بازی قرارداد بسته بودم و لباسی که اندازه من باشد با شماره من وجود نداشت و مجبور شدم شماره 40 بپوشم. به خاطر تغییراتی که در ظاهرم ایجاد کردم هم این اشتباه ایجاد شد.

فراهانی در پایان با اشاره به وضعیت تیم نفت عنوان کرد: ما را بر حسب نتیجه بازی دیروز نسنجید و مطمئن باشید در ادامه تیم به هماهنگی و آمادگی می‌رسد و خیلی بهتر از این می‌شویم. ما باید در رقابت‌های آسیایی هم به میدان برویم و مطمئن باشید جای نگرانی وجود ندارد و تیم خوبی خواهیم ساخت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز