خبرگزاری کار ایران

کلید بازگشت گلر جنجالی پرسپولیس در دستان درخشان

asdasd
کد خبر : ۵۱۳۹۵۹

سرمربی جدید نفت تهران نیاز به جذب یک دروازه‌بان برای تیم جدید خود احساس می‌کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، حمید درخشان که به تازگی هدایت نفت تهران را بر عهده گرفته است، در دیدار شب گذشته خود مقابل پرسپولیس شکست سنگینی خورد تا مشخص شود تیمش با شرایط آرمانی فاصله زیادی دارد.

یکی از پست‌هایی که سرمربی جدید نفت در آن نیاز به تقویت را احساس می‌کند، دروازه‌بانی است و به نظر می‌رسد درخشان به دنبال جذب یک گلر باشد.

میلاد فراهانی که فصل گذشته هم در نفت تهران حضور داشت عملکرد خوبی در ترکیب این تیم نداشت و همین موضوع شایعاتی که در مورد نزدیک شدن چند گزینه دروازه‌بانی به این تیم شنیده می‌شود را تقویت می‌کند.

یکی از بازیکنانی که در چند روز اخیر صحبت بازگشتش به نفت تهران مطرح بود، سوشا مکانی است.

مکانی پیش از این برای پیوستن به نفت با علی کریمی صحبت کرده بود و به توافقاتی هم رسیده بودند ولی تغییر کادرفنی نفت و آمدن درخشان معادلات را تا حدودی برهم زد.

مکانی و درخشان در پرسپولیس سابقه همکاری دارند و در مقطعی به چالش خوردند و این موضوع می‌تواند مانعی برای پیوستن دوباره او به نفت باشد.

درگیری میان این دو نفر مربوط به دربی 79 است که مکانی انگیزه زیادی برای به میدان رفتن مقابل استقلال داشت ولی درخشان تصمیم گرفت از نیلسون در ترکیب اصلی استفاده کند و زمانی که در رختکن اسامی اعلام شد، این بازیکن با داد و فریاد و لحن تندی به تصمیم سرمربی خود اعتراض می‌کرد و حتی وساطت اطرافیان نتوانست قائله را ختم کند.

البته چندی بعد یک مراسم آشتی‌کنان فرمایشی برگزار شد و درخشان و مکانی در ظاهر با هم صلح کردند ولی روابط طرفین هرگز مثل سابق نشد.

حال باید دید با وجود ابراز تمایل سوشا مکانی به بازگشت به نفت و نیاز درخشان به دروازه‌بان، شاهد همکاری مجدد این دو نفر خواهیم بود یا نه.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز