خبرگزاری کار ایران

نفت در مدت کوتاهی برای هر حریفی خطرناک می شود

برانکو:امیدوارم آخرین‌قهرمانی ما درفصل جدید نباشد

asdasd
کد خبر : ۵۱۳۸۶۱

سرمربی پرسپولیس ابراز امیدواری کرد سوپر جام،آخرین قهرمانی پرسپولیس در این فصل نباشد.

به گزارش ایلنا،برانکو ایوانکوویچ پس از پیروزی مقابل نفت و کسب سوپر جام فوتبال ایران در نشست خبری اظهار داشت: طبیعی است که این پیروزی بهترین حالت برای ورود به فصل جدید است. کسب قهرمانی برای ما مهم بود. به بازیکنان به خاطر نمایش بسیار زیبا تبریک می‌گویم. خیلی راضی هستم. مخصوصا در این فاز که فقط چهار هفته است که در تمرینات هستیم.

او تصریح کرد: طبیعی است که فینال را برای برد بازی می‌کنند نه اینکه فقط بازی کنند. این اولین قهرمانی ما در این فصل بود و امیدوارم آخرین قهرمانی نباشد. به بهترین نحو در اول فصل هواداران را راضی نگه داشتیم. یک بار دیگر به بازیکنان تبریک می‌گویم. از هواداران و کادرفنی  و مدیریت باشگاه هم تشکر می‌کنم.

سرمربی پرسپولیس با بیان این نکته که آنها از وضعیت نفت خبر داشتند، تصریح کرد: وقتی چهار و پنج بازیکنی که بازی نکرده بودند برگردند و با حضور درخشان و خورشیدی مطمئن هستم تا چند ماه دیگر آنها برای هر حریفی خطرناک خواهند بود.

برانکو در پاسخ به این سوال که پرسپولیس باز هم قهرمان می‌شود؟ گفت: دیدگاه و هدف ما بیشترین برد و قهرمانی است. طبیعی است با تمام توان این سه جام را ادامه می‌دهیم. انتظار داریم یک ماه دیگر بهتر از این باشیم.

سرمربی قرمزها در پایان درباره حضور آدام همتی در لیست این تیم عنوان کرد: منظورتان را نمی‌فهمم. او بازیکن پرسپولیس است و مدارک خود را از کانادا گرفته و با تیم قرارداد دارد. در کنار بازیکنان جوانی که به تیم ملحق شده‌اند. در طی یک سال آینده خواهیم دید به تیم اصلی می‌رسد یا نه.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز