خبرگزاری کار ایران

درخشان: با سرمربی گری نفت به فوتبال کمک کردم

asdasd
کد خبر : ۵۱۳۸۵۷

سرمربی نفت مدعی است با قبول پیشنهاد نفت،به فوتبال کشور کمک کرده است.

به گزارش ایلنا،حمید درخشان سرمربی جدید نفت تهران با حضور در نشست خبری بعد از دیدار با پرسپولیس به سوال خبرنگاران پاسخ داد:

*تیم را در عرض دو ساعت جمع کردیم

 ما پذیرفته بودیم که امروز کار سختی مقابل پرسپولیس خواهیم داشت. ما مسئولیت این تیم را قبول کردیم و کار سختی بود چرا که وضعیت این تیم مشخص نبود که امسال می‌تواند بازی کند یا نه. این کار را کردیم که به فوتبال کشور کمک کنیم.ما مشکلات سختی را تحمل می‌کنیم و امیدوارم باشگاه کمک کند و تیم جوانی را راهی مسابقات کنیم. این تیم را در عرض دو ساعت جمع کردیم. به جز یکی دو نفر بقیه زیر ٢٣ سال بودند. من را امیدوار کردند که سرمایه‌های کشور باشند.

*تلاش ما این است اول در لیگ برتر بمانیم

ما همیشه شرایط خوبی نداریم. من سابقه زیادی دارم. در شهرداری تبریز، داماش گیلان و پرسولیس بودم. زمانی به این تیم‌ها رفتم که بحران داشتند. خیلی دوست داشتم از اول فصل به تیمی بروم و خودم آن تیم را ببندم. الان هم وقتی آمدم ١٢، ١٣ بازیکن حضور داشتند. من وقتی آمدم خواهش کردم لیست تیم را بدهند و بازیکنان مورد نیازم را بیاورم. سرنوشت من اینطور بود که وسط کار بیایم. تلاش ما این است اول در لیگ برتر بمانیم. فاصله ما برای قهرمانی در آسیا زیاد است. حضور در مسابقات تجربه خوبی برای بازیکنان است. هدف ما کسب تجربه و ماندن در لیگ برتر است و برای فصل بعد تلاش می کنیم.

*اینجا خانه خاله نیست

ما اجباری برای کسی نداریم. فوتبال خانه خاله نیست. در فوتبال حرفه‌ای فرقی نمی‌کند چه کسی باشد. از کریمی هم تشکر می‌کنم که برای تیم زحمت کشید. معنی ندارد که چه کسی بیاید و چه کسی برود. کسانی را که بخواهم برمیدارم. برای من قابل توجیه نیست که کسی نیامد. این تیم هدفی دارد و هر کسی که در آن تیم است باید کاملا در اختیار باشگاه باشد. تیم هزینه کرده و اجباری بر کسی نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز