خبرگزاری کار ایران

اولین آزمون آقای نیمه راه در آزادی/ کارنامه نه چندان درخشانِ درخشان

asdasd
کد خبر : ۵۱۳۸۱۳

سرمربی اسبق پرسپولیس باید رو در روی تیم سابق خود قرار گیرد.

به گزارش ایلنا، حمید درخشان دیشب به جای علی کریمی هدایت تیم نفت تهران را بر عهده گرفت. ستاره اسبق تیم ملی ایران و باشگاه پرسپولیس در دهه هفتاد برای اولین بار این کار را نکرده بود.

او پیش از این نیز سابقه داشته که هدایت تیمهایی را در اواسط فصل بر عهده بگیرد.در لیگ چهاردهم بود که درشخان از هفته هشتم به جای علی دایی سکان دار پرسپولیس شد اما تا هفته بیست و پنجم بیشتر دوام نیاورد وجای خود را به برانکو داد. او در آن زمان موفق نشد نتایج خوبی با پرسپولیس در لیگ بگیرد و تنها در آسیا مقدمات صعود به دور یک هشتم نهایی را فراهم کرد.

او فصل قبل هدایت تیم خونه به خونه را هم بر عهده گرفت اما با این تیم حتی یک برد را هم بدست نیاورد و. خیلی زود از کار برکنار شد تا نشان دهد توانایی ایجاد تغییر در میانه فصل را ندارد.

حالا هم دوباره او جای یک پرسپولیسی دیگر را گرفته است. علی کریمی که روزی در پرسپولیس حامی درخشان بود حالا جای خود را به این مربی داده است. باید دید درخشان بازهم با نتایج ضعیف کار خود را از دست می دهد یا این بار می تواند با کسب نتایج خوب در بلبشویی به نام نفت تهران کاری کند کارستان.

اولین آزمون حمید خان در بازی امشب در برابر تیم سابق خود است. در برابر مربی که به جای او هدایت پرسپولیس را به عهده گرفت و این تیم را به مقام قهرمانی لیگ رساند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز