خبرگزاری کار ایران

پیروزی امیدهای ایران برابر شاگردان لوزانو

asdasd
کد خبر : ۵۱۳۸۰۷

تیم ملی والیبال زیر 23 سال ایران در یک دیدار دوستانه مقابل تیم ملی والیبال چین به پیروزی رسید.

به گزارش ایلنا،تیم ملی والیبال امید ایران که به منظور حضور در مسابقات قهرمانی مردان آسیا در کشور اندونزی به سر می‌برد، عصر امروز دیدار دوستانه‌ای را مقابل تیم ملی والیبال چین برگزار کرد.

خوان سیچلو برای ابتدای این بازی سلیم چپرلی، سعید جواهری، امین اسماعیل نژاد، رحمان تقی زاده، سهند الله وردیان، شایان حمودی و محمد دلیری را به میدان فرستاد. در آن طرف میدان رائول لوزانو جی داچوی، لیو لیبین،جیان چوآن، چن لونگهای،رائوشوهان و لی رانمینگ که بازیکنان اصلی تیم چین هستند را به میدان فرستاد.

شاگردان خوان سیچلو در ست نخست این دیدار در شرایطی به پیروزی رسیدند که هر دو تیم نمایش پایاپایی داشتند. بازیکنان ایران در این ست روی توپ‌های برگشتی بهتر از حریفشان ظاهر شدند و در نهایت 30 بر 28 به پیروزی دست یافتند. این ست 30 دقیقه به طول انجامید.

در ست دوم تیم ایران برتری محسوس‌تری نسبت به چین داشت و در پایان 25 بر 20 شاگردان لوزانو را مغلوب کرد. در این ست عملکرد تیم ملی ایران در فاکتور حمله بهتر از دیگر فاکتورها بود. شاگردان سیچلو در این ست از حملات خود موفق به کسب 16 امتیاز شدند. ست دوم این دیدار دوستانه 25 دقیقه زمان بُرد.

در ست سوم سیچلو دست به تغییراتی در ترکیب تیمش زد.آقچه‌لی، اسماعیل مسافر و فردین قلعه‌وند در این ست فرصت بازی پیدا کردند. بازیکنان چین در ست سوم بهتر از ایران کار کردند اما در اواخر ست سوم این تیم والیبال ایران بود که برتری خود را نشان داد و 25 بر 23 به پیروزی رسید.

تیم ملی والیبال امید ایران بعد از این مسابقه فردا و پس فردا تمرین خواهد کرد و از دوم مرداد با دیدار مقابل عراق مسابقات خود را آغاز خواهد کرد.

نوزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا 2017، از دوم تا دهم مردادماه با حضور 16 تیم برتر آسیا در شهر «سورابایا» کشور اندونزی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز