خبرگزاری کار ایران

دومین پیروزی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در تونس

asdasd
کد خبر : ۵۱۳۶۲۲

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در دومین مسابقه تدارکاتی و دوستانه خود در تونس موفق به شکست تیم ملی نوجوانان این کشور شد.

به گزارش ایلنا،پانزدهمین د‌وره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان پسر زیر 19 سال جهان 27 مرداد تا 5 شهریورماه به میزبانی شهر «منامه» کشور بحرین برگزار می‌شود و تیم ایران در گروه چهارم با تیم های ایتالیا، مکزیک، چین و جمهوری چک همگروه هست.

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران عصر امروز (پنج شنبه) در دومین دیدار تدارکاتی و دوستانه خود در تونس به مصاف تیم نوجوانان این کشور رفت و سه بر یک به پیروزی رسید.

شاگردان محمد وکیلی سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در ست نخست این مسابقه 27 بر 25 مغلوب تیم میزبان شد اما در سه ست بعدی به ترتیب با امتیازهای 25 بر 19، 25 بر 17 و 25 بر 21 حریف خود را شکست دادند.

تیم ملی والیبال نوجوانان تونس یکی از تیم های شرکت کننده در رقابت های قهرمانی جهان است که در گروه یک با تیم های بحرین، پورتوریکو، مصر و آمریکا همگروه است.

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران روز گذشته نیز موفق به شکست تیم ملی زیر 21 سال تونس با نتیجه سه بر صفر شده بود و فردا (جمعه) صبح و عصر نیز به مصاف تیم های نوجوانان و جوانان تونس می رود.

مرتضی شریفی، امیرمحمد فلاحت‌خواه، امیرحسین توخته، محمدحسین راستی، مهدی جلوه، علی طبری، احسان دانش‌دوست، محمدرضا بیک، سهیل کمال‌آبادی، مهران فیض امام‌دوست، حسین سلیمان اهری، محمدرضا حضرت‌پور، پوریا یلی، امیرحسین اسفندیار و عرفان غلامی پور 15 بازیکن اعزامی به اردوی برون مرزی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران هستند.

سید علیرضا دریابیگی به عنوان سرپرست، محمد وکیلی (سرمربی)، غلامرضا مومنی مقدم (مربی)، علیرضا طلوع کیان، حمید جعفرزاده، حیدر جوادی و مهران زارع (کمک مربی)، محمد امین شاکری (آنالیزور)، مجید عباس‌خواه (ماساژور) و بهزاد میرزایی به عنوان فیزیوتراپ نوجوانان ملی‌پوش را در این اردو همراهی می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز