خبرگزاری کار ایران

فخری: سابریست ها کاملا آماده هستند/ تمرینات منظمی را پشت سر گذاشته ایم

asdasd
کد خبر : ۵۱۳۶۲۰

سرمربی تیم ملی شمشیربازی معتقد است ملی پوشان سایر با آمادگی کامل در مسابقات جهانی لایپزیک شرکت کرده اند.

پیمان فخری سرمربی تیم ملی اسلحه سابر شمشیربازی که با حضور چهار بازیکن ابریست خود در مسابقات قهرمانی جهان در لایپزیک آلمان حضور دارد، در خصوص آمادگی ملی پوشان گفت: میزان آمادگی بچه‌ها فوق العاده خوب است. خدا را شکر بچه ها در شرایط خوبی هستند و خوب تمرین کرده اند.

سرمربی تیم ملی اسلحه سابر با اشاره به سطح رقابت های جهانی افزود: آلمان میزبان بالاترین سطح مسابقات جهانی شمشیربازی است و محک بسیار جدی برای بچه‌های اسلحه سابر خواهد بود و بهترین ها در این جا برای کسب افتخار آفرینی به رقابت می پردازند.

وی در خصوص پیش بینی  نتایج مسابقات بیان کرد: ان شاالله شرایط به گونه ای که می‌خواهیم رقم بخورد. کاری نبوده که نکرده باشیم و تمامی تمریناتی که می‌خواستیم، انجام شده است.

گفتنی است؛ مسابقات جهانی شمشیربازی از ۲۸ تیر تا ۴ آبان ماه در دو بخش انفرادی و تیمی به میزبانی لایپزیگ آلمان برگزار می‌شود و ایران با ۸ نماینده؛ مجتبی عابدینی، علی پاکدامن، محمد فتوحی و محمد رهبری در بخش سابر، محمدرضایی، طاهر عاشوری، محمداسماعیلی در بخش اپه و علیرضا ادهمی در بخش فلوره نمایندگان کشورمان در این مسابقات حضور دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز