خبرگزاری کار ایران

آقای ستاره باید پوست کلفت باشد

asdasd
کد خبر : ۵۱۳۶۰۳

رایان گیگز می‌گوید آمدن ایوان پریشیچ مایه تقویت همه تیم است. بعد از ماه‌ها، به نظر می‌رسد تیم ژوزه مورینیو در آستانه جذب بال کروات اینتر به قیمت 40 میلیون پوند است.

به گزارش ایلنا،بال و کمک مربی سابق یونایتد بر این باور است که آمدن پریشیچ به نفع مارکوس راشفورد، هنریک مخیتاریان و آنتونی مارسیال است: «همه بازیکنان تقویت می‌شوند. نه تنها هواداران بلکه بازیکنان هم از یک ورودی جدید هیجان زده می‌شوند بخصوص کسانی که با آمدن او می‌توانند بهتر بازی کنند.»

پریشیچ که برای ملاقات با دندانپزشک شخصی‌اش به کرواسی رفته بود، دیروز به میلان برگشت و احتمالا به چین سفر می‌کند. اینتر بعد از بازی دوستانه جمعه با شالکه، در جام قهرمانان بین‌المللی با لیون، بایرن‌مونیخ و چلسی روبه‌رو می‌شود.

یونایتد با صرف 75 میلیون پوند روملو لوکاکو را از اورتون به خدمت گرفته. مهاجم تیم ملی بلژیک که فصل قبل 25 گل در لیگ برتر زد و در رده‌بندی بهترین گلزنان تنها پشت سر هری کین قرار گرفت، در برد 5 بر2 تیمش مقابل لس آنجلس گلکسی نخستین بازی خود را انجام داد.

با آنکه او 53 گل لیگ برای اورتون زده، گیگز به او هشدار داد خودش را برای فشار مضاعف در یونایتد آماده کند: «در این تیم فشار زیادی وجود دارد، بنابراین او باید کمی پوست کلفت شود، باید به حرف مربی‌ها گوش کند چون واقعا مهم هستند. اگر یک فرصت را خراب کرد باید فراموش کند چون به‌عنوان یک مهاجم به شدت زیر ذره بین است. امتیاز مهم لوکاکو نسبت به موراتا این بود که او سابقه لیگ برتر را دارد و ژوزه قبلا با او کار کرده. با پل پوگبا دوست است و این، ارتباط را برایش آسان‌تر می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز