خبرگزاری کار ایران

مثلثی که ناجی تراکتورسازی در فصل جدید خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۵۱۳۵۷۹

سه بازیکن با تجربه تراکتورسازی امید اول این تیم در لیگ هفدهم هستند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تراکتورسازی که به دلیل محرومیت از جذب بازیکن، در فصل جدید شرایط ویژه‌ای را تجربه می‌کند و باید با ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه به میدان برود.

در این میان، مهدی کیانی، محمد ابراهیمی و محمد ایرانپوریان 3 بازیکن باتجربه تراکتورسازی که در سال‌های اخیر جزو بهترین بازیکنان این تیم نیز بوده‌اند، در لیگ هفدهم کار سختی خواهند داشت.

آنها که در خطوط سه گانه تراکتورسازی به میدان می‌روند با توجه به کمبود نفر در ترکیب تیم تبریزی به نوعی لیدر خط‌های دفاع، هافبک و حمله خواهند بود.

در خط دفاع با توجه به مصدومیت هادی محمدی و جدایی خالد شفیعی و سعید آقایی، ایرانپوریان باتجربه‌ترین بازیکن تراکتورسازی است.

 اگرچه در خط هافبک بازیکنی مثل محمد نوری نیز حضور دارد اما کیانی به‌عنوان کاپیتان اول تراکتورسازی قدرت رهبری بیشتری دارد.

همچنین پیش بینی می‌شود با حضور محمد ابراهیمی در ترکیب تراکتور اکثر حملات این تیم در لیگ هفدهم از جناح چپ پی ریزی شود. یحیی گل محمدی بسیار امیدوار است 3 کاپیتان تیمش بتوانند با قدرت هدایتی که در زمین مسابقه دارند، بار تجربی تراکتورسازی را بالا ببرند و از نظر انگیزشی برای جوانان الگو باشند.

به هرحال گل محمدی فصل بسیار سختی را پیش رو دارد اما او با علم به همه شرایط مسوولیت تراکتورسازی را برعهده گرفته و البته باید دید تیمی که هوادارانش همیشه توقع قهرمانی دارند در لیگ هفدهم چه انتظاری از سرمربی شان دارند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز