خبرگزاری کار ایران

هاشمی: سرمایه گذاری در ورزش دانشگاهی کمک ویژه ای به ورزش ملی است

asdasd
کد خبر : ۵۱۲۶۶۲

جلسه هماهنگی بیست و نهمین یونیورسیاد ورزشی دانشجویان جهان با حضور رئیس کمیته ملی المپیک در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد.

به گزارش ایلنا، جلسه هماهنگی بیست و نهمین یونیورسیاد ورزشی دانشجویان جهان با حضور رئیس کمیته ملی المپیک در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد.
این نشست با حضور کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک، روسا و مسئولین فدراسیون های اعزامی به این رقابتها و به منظور هماهنگی و تبادل نظر در خصوص نفرات اعزامی (کادر فنی و ورزشکاران ) کاروان های اعزامی به بازی های یونیورسیاد 2017 چین تایپه برگزار شد.
بنابر این گزارش در ابتدای این نشست دهخدا رئیس فدراسیون ملی ورزشهای دانشگاهی ضمن تشکر از توجه ویژه کمیته ملی المپیک و فدراسیون های ورزشی به ورزش دانشجویی، با بیان اینکه نگاه ما هم همانند سیاست ورزش کشور مبنی بر حضور کیفی در رویدادهای برون مرزی در حوزه ورزش دانشجویی می باشد، گفت: با نظر هیات رئیسه فدراسیون ورزشهای دانشگاهی و کمیته فنی و برگزاری جلسات متعدد تصمیم گرفته شد با توجه به سطح این رویداد و بررسی های بعمل آمده در خصوص رشته های یونیورسیاد و کسب بهترین نتیجه در بازیهای المپیک دانشجویان جهان، هشت رشته را برای حضور در یونیورسیاد 2017 چین تایپه انتخاب کردیم که امیدوارم با حمایت مسئولین و فدراسیون های ورزشی بتوانیم حضوری موفق در رویداد پیش رو داشته باشیم.
هاشمی ضمن ارزیابی حضور کاروان ایران در دوره های گذشته این بازیها گفت: وظیفه کمیته ملی المپیک حمایت از این رویداد است و همانند سایر ادوار در خدمت فدراسیون ورزش دانشجویی خواهد بود .
وی خاطر نشان کرد: با توجه به این که نگاه کمیته ملی المپیک به این رقابتها مانند سایر مسابقات ورزشی کشور می باشد، این امید است که با حمایت فدراسیونهای مربوطه بتوانیم نسبت به دوره های قبل در تعداد مدال و جایگاه نتایج بهتری را کسب نماییم .
هاشمی افزود: فدراسیونها باید نگاه ویژه ای به ورزش دانشجویی داشته باشند چون اکثر قهرمانان ما دانشجو هستند و با همدلی و همفکری در این زمینه می توانیم کاروان خوبی را به این رویداد بزرگ جهانی اعزام کنیم.
وی با تاکید بر اهمیت این مسابقات اظهار داشت: ما رقابتهای ورزشی دانشجویی را بخشی از برنامه کمیته ملی المپیک قرار داده ایم و اهتمام ویژه ای نسبت به آن داریم چرا که با سرمایه گذاری در این بخش کمک ویژه ای به ورزش ملی خواهد شد.
در ادامه هم روسای و نمایندگان فدراسیونهایی که رشته های آنها در یونیورسیاد حضور دارند ضمن اعلام حمایت از تیم های ورزشی خود در این رقابتها، گزارشی از برنامه های شان در خصوص برگزاری اردوها، آمادهی سازی ورزشکاران، نحوه همکاری ها برای حضور پرقدرت دانشجویان به این رویداد بیان کردند.
گفتنی است اصغر رحیمی رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی، علی نژاد، پولادگر، پوریا، مرادی روسای فدراسیونهای ووشو، تکواندو، بدمینتون، وزنه برداری، افشاردوست دبیرکل فدراسیون والیبال، رودکی مدیر تیمهای ملی جودو، بشیریان، دادگان، علیزاده، پورکیانی، قراخانلو، نصیرزاده و خانم صفاری اعضای هیات رئیسه فدراسیون دانشگاهی در این نشست حضور داشتند.
بیست و نهمین دوره یونیورسیاد تابستانی دانشجویان جهان 28 مرداد تا 8 شهریور ماه در چین تایپه برگزار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز