خبرگزاری کار ایران

کولاکوویچ: قبول ندارم که بازیکنان بی انگیزه شده اند

asdasd
کد خبر : ۵۱۲۴۸۵

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: این موضوع که بازیکنان بی انگیزه شده اند را قبول ندارم، آنها به سختی تمرین می کنند.

به گزارش ایلنا،ایگور کولاکوویچ درباره شرایط آماده سازی بازیکنان تیم ملی ایران اظهار داشت: زمانی که بعد از لیگ جهانی دور جدید تمرینات را آغاز کردیم برخی بازیکنان به دلیل حضور در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا دیر به تیم ما ملحق شدند. تمرینات بلند مدت و طولانی را پشت سر گذاشتیم. از هفته آینده نوع تمرینات متفاوت خواهد بود و تمرینات نزدیک به مسابقات را انجام می‌دهیم.

وی گفت: مشکل خاصی در تمرینات وجود نداشت و تنها سید محمد موسوی و سامان فائزی کمی از ناحیه کمر مشکل داشتند که خوشبختانه رفع شد.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران درباره غیبت عادل غلامی و سعید معروف در تمرین دوشنبه تیم ملی خاطرنشان کرد: عادل به دلیل مشکلات خانوادگی در این تمرین نبود و سعید معروف هم به دلیل دل درد استراحت کرد.

کولاکوویچ گفت: در این مدت با تک تک بازیکنان صحبت کردم و درباره دفاع و سرویس و دیگر مشکلاتی که در تیم وجود دارد به طور شخصی با بازیکنانم حرف زدم. به آن‌ها گفتم که چگونه در دفاع سه نفره شرکت کنند و سرویس‌های کارآمدتر و قدرتی‌تر بزنند.

وی درباره مسابقات انتخابی قهرمانی جهان گفت: مسابقات مهمی پیش رو داریم. هدف ما کسب سهمیه مسابقات جهانی بلغارستان و ایتالیا است و برای پیروزی در هر مسابقه به میدان می‌رویم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران درباره امتیاز میزبانی ایران از این رقابت‌ها گفت: این برای ما خوب است که از میزبانی بهره می‌ بریم. همان طور که در لیگ جهانی و در تهران تماشاگران نقش مثبت شان را نشان دادند در این رقابت ها هم قطعا از حمایت مردم اردبیل بهره می بریم. امیدوارم نتایج هم طوری رقم بخورد که این هواداران رضایت داشته باشند.

کولاکوویچ درباره اینکه گفته می شود بازیکنان تیم ملی بی‌انگیزه هستند، گفت: این موضوع را قبول ندارم که بازیکنان بی انگیزه هستند. ما خوب تمرین می‌کنیم و در لیگ جهانی هم تنها در هفته سوم برخی مشکلات وجود داشت اما نمی توان قبول کرد که این بازیکنان انگیزه ندارند.

سرمربی تیم ملی والیبال درخصوص برگزاری اردو در ترکیه گفت: از آن جایی که تیم های اروپایی درگیر مسابقات جام باشگاه های اروپا هستند، نتوانستیم یک تیم اروپایی بهتر پیدا کنیم. در این بین ترکیه گزینه خوبی بود. این تیم سبک والیبال اروپایی دارد و در لیگ جهانی با کره جنوبی که یکی از حریفان ما در انتخابی قهرمانی جهان است بازی کرده است.

وی درباره رد پیشنهاد تیم ملی روسیه گفت: این پیشنهاد خیلی دیر به دست ما رسید و به همین دلیل آن را نپذیرفتیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز