خبرگزاری کار ایران

حسینی: ایران شایسته دریافت نمره قبولی در برگزاری مسابقات کشوری است/ به رکوردهای مورد نظر دست یافتم

asdasd
کد خبر : ۵۱۲۳۷۵

علی حسینی، ملی پوش تیم وزنه برداری جانبازان و معلولین به عنوان قهرمانی رقابت های دسته 80 کیلوگرم دست یافت.

به گزارش ایلنا، وی در خصوص حضورش در مسابقات قهرمانی کشور افزود: پس از پشت سر گذاشتن 4 مرحله از تمرینات تیم ملی دراین مسابقات حضور یافتیم و اینکه در میانه ی روند آماده سازی تیم برای مسابقات جهانی مکزیک، در این رویداد داخلی شرکت کردیم، اتفاق بسیار خوبی بود.

حسینی خاطر نشان کرد: تیم ملی هنوز به آمادگی کامل نرسیده و در میانه ی راه هست، تا مسابقات مکزیک فرصت داریم تا به رکوردهای واقعی دست پیدا کنیم و اگرچه در رقابت های قهرمانی کشور رکوردهای اصلی را نزدیم اما از این فرصت برای محک زدن آمادگی مان استفاده کردیم.

دارنده نشان طلای بازی های پارالمپیک لندن گفت: مسابقات از نظر سطح فنی و نیز کیفیت برگزاری در سطح مطلوبی قرار دارد و جالب است که استیج آن هم تداعی کننده مسابقات برون مرزی بود و تقریبا تمام استانداردهای مورد نظر رعایت شده بود. از این رو فکر می کنم ایران نمره ی قبولی را در برگزاری این مسابقات دریافت کند و شایستگی آن را دارد.

ملی پوش تیم وزنه برداری تصریح کرد: در این مسابقات شاهد حضور جوانان خوبی بودیم که البته در حال حاضر هم تعدادی از آنها در تیم ملی حضور دارند و می توانند در آینده پشتوانه ی خوبی برای تیم ملی باشند.

حسینی افزود: رکورد دار این دسته آقای مجید فرزین هست که بر اساس صلاحدید کادر فنی، وی در این مسابقات در یک دسته بالاتر شرکت می کند و اینکه پس از قهرمانی کشور و در مسابقات جهانی مکزیک در چه دسته ای شرکت کنیم، به نظر سرمربی بستگی دارد.

قهرمان طلایی مسابقات قهرمانی کشور در پایان اظهار داشت: مسابقات قهرمانی کشور شروع خوبی برای من بود و توانستم رکوردهایی را که در نظر گرفته شده بود ثبت کنم. اگر مشکل خاصی پیش نیاید و بتوانم به همین منوال آمادگی ام را پیش ببرم، به نتایج خوبی در مسابقات پیش رو دست خواهم یافت و این پتانسیل را در خودم می بینم که عنوان قهرمانی پارالمپیک لندن را تکرار کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز