خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با رسانه سوئدی

حقیقی: به تیم ملی فکر نمی کنم/ سطح لیگ سوئد از ایران بالاتر است/ از استون ویلا پیشنهاد داشتم

asdasd
کد خبر : ۵۱۱۹۳۵

دروازه بان تیم ملی ایران در جام جهانی 2014 در یک گفت و گوی اختصاصی با رسانه سوئدی شرکت کرد.

به گزارش ایلنا، علیرضا حقیقی دیشب در دومین حضور خود در ترکیب تیم اسکیلستونا موفق شد با نمایش خوب خود مسبب ثبت اولین برد این تیم قعرنشین در هفته پانزدهم شود. حقیقی پس از بازی با یکی از رسانه های سوئدی گفت و گوی اختصاصی داشت که در ادامه می خوانید:

تیم برتر میدان بودیم

وی ابتدا درباره بازی که منجر به اولین پیروزی تیم شد اظهار داشت: بازی خوبی بود اما شروع خوبی نداشتیم و تیم حریف موفق شد خیلی زود به گل برسد. اما تیم ما در مجموع تیم برتر میدان بود و موفق شدیم به مسابقه برگردیم و سه امتیاز را از آن خود کنیم.

دروازه بان تیم اسکیلستونا درباره سطح این تیم و رقابت های لیگ یوئد تصریح کرد: ما بازیکنان جوان زیادی در تیم داریم که تجربه چندانی ندارند و بعضی از آنها در این بازی اولین مسابقه خود را انجام دادند.

سطح لیگ سوئد از ایران بالاتر است

وی درباره بازی در چمن مصنوعی بیان داشت: سخت بود اما لول چمن اینجا بسیار بالا بود. من واقعاً تحت تأثیر قرار گرفتم. بازی کردن در این چمن هیچ تفاوتی با چمن عادی نداشت و مشکلی ایجاد نکرد. به نظرم لیگ سوئد بسیار خوب است و تیم‌ها و بازیکنان خوبی در اینجا حضور دارند. بازی ما مقابل کالمار یک بازی بین دو تیم انتهای جدولی بود، اما دیدید که بازی چه سطح بالایی داشت. به نظرم استاندارد این بازی بالاتر از لیگ ایران بود که در آن بازی کرده‌ام. فکر می‌کنم اگر لیگ سوئد هم مانند سایر کشورهای اروپایی و همزمان با فصل سایر لیگ‌ها برگزار شود، بهتر از این شود.

دو ماه زودتر به میادین برگشتم

دروازه بان اسبق پرسپولیس درباره مصدومیتش تصریح کرد: بدشانسی های زیادی در طول سه مصدومیت اخیرم برایم به وجود آمد. به تازگی در آلمان مورد درمان بودم و هنوزدر دوران نقاهت هستم. پزشکان به من گفتند باید 4 ماهاستراحت کنم اما من الان بعد از دو ماه در حال بازی کردن هستم. تمرینات آماده سازی را انجام می دهم.

استون ویلا من را می خواست

وی درباره حضور در تیم پورت واله انگلیس اذعان داشت: متأسفانه به من اجازه کار در این کشور را ندادند و پورت واله نتوانست این مجوز را برای من دریافت کند. حتی استون ویلا نسبت به جذب من علاقه‌مند بود، اما به دلیل مشابه نتوانستم به آنها ملحق شوم. به این دلیل به سوئد آمدم که پنجره نقل و انتقالات در این کشور هنوز باز بود و فرصت برای من در اینجا فراهم شد. قرارداد بلندمدت و معتبری با تیم اسکیلستونا دارم، اما فعلاً تا اطلاع ثانوی اینجا هستم تا ببینیم در آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد.

درباره تیم ملی صحبت نمی کنم

حقیقی درباره حضور در تیم ملی ایران واینکه کسی با او تماس گرفته است یا خیر گفت: نمی خواهم الان در مورد تیم ملی ایران صحبت کنم و همه تمرکزم روی موفقیت تیم اسکیلستونا هست. خوشحالم که در اینجا بازی می کنم. یک بار با تیم ملی در سال 2015 و در زمین فرند آرنا به مصاف تیم ملی سوئد رفتیم. خیلی خوشحال می شوم که ایرانیان بیشتری برای تماشای بازی های ما به ورزشگاه بیایند و ساپورت کنند. مطمئنم آنها با نمایش خوب من خوشحال خواهند و افتخار می کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز