خبرگزاری کار ایران

طارمى بالاخره بزرگتر پرسپولیس شد؛ پیشکش بازوبند توسط برانکو به آقاى گل

asdasd
کد خبر : ۵۱۱۹۲۳

با بازگشت مهدى طارمى به جمع پرسپولیسى ها عنوان کاپیتان سومى سرخپوشان به آقاى گل تعلق گرفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در حالى که در روزهاى ابتدایى اردوى سرخپوشان در اوکراین، برانکو ایوانکوویچ کاپیتان هاى اول تا چهارم تیمش را با معرفى سیدجلال حسینى، حسین ماهینى، محسن مسلمان و کمال کامیابى نیا اعلام کرده بود، بازگشت مهدى طارمى معادلات سرمربى کروات را دچار تغییر کرد.

مهدى طارمى که اکنون به دنبال پشت سر گذاشتن چهارمین فصل حضورش در پرسپولیس قرار دارد از سوى برانکو به عنوان کاپیتان سوم این تیم بعد از سیدجلال حسینى و حسین ماهینى معرفى شد تا آقاى گل دو دوره اخیر فوتبال ایران با روحیه و انگیزه بالا در فصل هفدهم با پیراهن شماره ٩ این تیم حضور یابد.

رابطه دوستانه این بازیکن با محسن مسلمان و کمال کامیابى نیا شرایط این تصمیم گیرى را براى برانکو ایوانکوویچ آسان کرد تا هافبک هاى شماره ٧٧ و ١١ سرخپوشان نیز به خوبى این تصمیم را قبول کنند و طارمى را رسما کاپیتان سوم پرسپولیس معرفى کنند.

طارمى دومین بوشهرى با عنوان کاپیتانى پرسپولیس در این فصل شناخته مى شود و با توجه به ملى پوش بودن و محبوبیت نزد هواداران اکنون در این فصل کار سخت ترى پیش روى خود خواهد دید و باید به عنوان کاپیتان از بروز هرگونه حواشى جلوگیرى کند.

مهدى طارمى در فصل پانزدهم و در روزهاى اعتصاب بازیکنان در حالى که  از سوى اصحاب رسانه به عنوان یکى از لیدرهاى این اتفاق خوانده مى شد با اعلام اینکه "بزرگتر تیم" است، حاشیه بزرگى به راه انداخت و اکنون به نظر مى رسد به خواسته خود دست یافته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز