خبرگزاری کار ایران

مسابقات کمان سنتی کشور

کمانداران برتر مشخص شدند

asdasd
کد خبر : ۵۱۱۸۰۴

مسابقات کمان سنتی کشور به میزبانی شهرستان مراغه آذربایجان شرقی با شناخت نفرات برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش ایلنا، مسابقات کمان سنتی کشور بمناسبت گرامیداشت شهدای ورزشکار و هفته عفاف و حجاب تحت عنوان جام سهند با حضور 80 کماندار شرکت کننده در دو رده سنی بزرگسالان و نونهالان و در دو بخش آقایان و بانوان به میزبانی شهرستان مراغه آذربایجان شرقی در ورزشگاه تختی برگزار شد.

نفرات برتر این مسابقات در بخشهای مختلف به شرح زیر است:

در رده بزرگسالان آقایان: امید محمدپور از کردستان مقام اول، محمد مهدی جوانمردی از فارس مقام دوم و محمود مولایی از مراغه مقام سوم.

در بخش بانوان: منصوره امیدی از چهارمحال و بختیاری مقام اول، فرحناز ابراهیمی از فارس مقام دوم و الهام غفاری از آذربایجان غربی مقام سوم.

دررده سنی نوجوانان پسران: امید فیاض از یزد مقام اول، محمدحسین کتانی از اصفهان مقام دوم و دانیال صدرکریمی از مراغه و امیر محمد عباسنژاد از لرستان مشترک مقام سوم.

بخش دختران: فاطمه غفوری از فارس مقام اول، مهرآذین کسایی از اصفهان مقام دوم و مریم عباسنژاد از لرستان مقام سوم.

در پایان مسابقات طی مراسمی با حضور مدیر ورزش وجوانان شهرستان مراغه نوایی و مسئولین ادارت شهرستان احکام قهرمانی و جوایزی به این قهرمانان اهدا گردید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز