خبرگزاری کار ایران

پاکستان و تایلند قهرمانان رده آقایان و بانوان زیر 18 سال جهان شدند

asdasd
کد خبر : ۵۱۱۷۹۷

مسابقات اسنوکر زیر ١٨ سال جهان با قهرمانی نمایندگان پاکستان و تایلند در دو بخش آقایان و بانوان و در این رده سنی به پایان رسید.

به گزارش ایلنا، در ادامه مسابقات اسنوکر زیر ١٨ سال قهرمانی جهان که در شهر پکن کشور چین برگزار شد ،محمد نسیم اختر از پاکستان که پیش از این زیر نظر سهیل واحدی قهرمان ارزنده کشورمان تمرین میکرد و پیفان لی از کشور میزبان چین توانستند با شکست حریفان خود جواز حضور در دیدار نهایی این رده سنی در بخش آقایان را کسب کنند و در دیدار فینال، این بازیکن پاکستانی بود که با نتیجه 3-5 از سد حریف چینی گذشت و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. پیفان لی چینی دوم شد و جانجی بو چینی به مقام سوم  دست یافتند.

در رده بانوان زیر ١٨ سال نیز دو نماینده کشور تایلند نیوتچارات ونگهاریوتای و سیریپاپورن نوآنتاخامجان به دیدار نهایی رسیدند و نیوتچارات توانست در یک دیدار نزدیک و نفسگیر هموطن خود را با نتیجه 2-3 شکست دهد و به عنوان قهرمانی دست یابد. سیریپاپورن تایلندی قهرمان چند دوره جهان در این رده سنی دوم شد و ایشیکا شاه و کیرتانا پاندیان هر دو از هند به مقام سوم مشترک دست یافتند.

شایان ذکر است مسابقات اسنوکر زیر ٢١ سال قهرمانی جهان از فردا چهارشنبه ٢١ تیر ١٣٩٦ در کشور چین و شهر پکن راس ساعت ١٠ صبح به وقت محلی در مرحله گروهی آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز