خبرگزاری کار ایران

رحمان احمدی در گفت‌وگو با ایلنا:

انتظارات در فصل جدید از پیکان بالاست/ صعود بدون گل خورده گویای عمکلرد بیرانوند و خط دفاع تیم ملی است

asdasd
کد خبر : ۵۱۱۶۴۰

دروازه‌بان پیکان عقیده دارد عملکرد جانشین او در تیم ملی خوب بوده است و بخشی از این موفقیت به خاطر ساختار دفاعی مناسب تیم‌ ملی است.

رحمان احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، در خصوص شرایط پیکان در آستانه شروع لیگ برتر اظهار داشت: خدا را شکر همه چیز خوب است و تمرینات‌مان را منظم پیگیری می‌کنیم و آماده شروع یک فصل خوب هستیم. تغییراتی هم در جمع نفرات تیم انجام شده و بازیکنان جدیدی اضافه شدند که امیدوارم مثمر ثمر باشند و در مجموع مثل فصل گذشته فصل خوبی را تجربه کنیم.

وی در مورد اینکه نتایج خوب پیکان در فصل قبل انتظارات را از این تیم بالا برده است گفت: صد در صد همین‌طور است و ما هم تمام تلاش‌مان را به کار می‌گیریم تا انتظارات را از خودمان برآورده کنیم و اینکه آیا موفق می‌شویم یا نه بستگی به شروع بازی‌ها و عملکردمان دارد.

دروازه‌بان پیکان در مورد اضافه شدن مجید صالح به کادرفنی این عنوان کرد: فصل گذشته آقای پورغلامی همراه تیم بود و زحمات زیادی برای تیم کشید که جا دارد از ایشان تشکر کنم و در فصل جدید هم آقای صالح به تیم آمده که به هدف کمک به تیم اضافه شده است. در کل نفرات و نام‌ها مهم نیستند و اینکه تیم به عنوان یک مجموعه چه عملکردی داشته باشد مهم است و امیدوارم موفق باشیم.

احمدی با اشاره قرعه‌کشی لیگ برتر و حریفان پیکان در هفته‌های ابتدایی گفت: به نظرم قرعه‌خوبی بود و بازی خانگی در شروع کار پوئن مثبتی است ولی در کل قرعه‌کشی نباید اهمیت زیادی داشته باشد چرا که تمام تیم‌ها بالاخره با هم بازی خواهند کرد.

دروازه‌بان سابق تیم ملی کشورمان که نقش زیادی در صعود به جام جهانی 2014 داشت در مورد عملکرد بیرانوند در صعود به جام جهانی 2018 گفت: عملکرد بیرانوند و تیم ملی نیازی به توضیح ندارد و آمار به خوبی گواه این موضوع است. صعود بدون گل خورده کار کم اهمیتی نیست و این علاوه بر عملکرد خوب بیرانوند به ساختار دفاعی خوب تیم ملی هم برمی‌گردد که کی‌روش به خوبی در تیم ایجاد کرده است.

وی در پایان با اشاره به حضور تیم ملی در جام جهانی خاطرنشان کرد: این صعود با دوره‌های قبل متفاوت است و ما این توان را داریم که برای اولین بار از دور گروهی جام جهانی صعود کنیم. امیدوارم مسئولان با ترتیب دادن بازی‌های تدارکاتی مناسب شرایط را برای این اتفاق فراهم کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز