خبرگزاری کار ایران

پرویز برومند در گفت و گو با ایلنا:

از مسوولان استقلال بدم آمده است!

asdasd
کد خبر : ۵۱۱۵۳۶

پیشکسوت استقلال به انتقاد از مسئولین باشگاه پرداخت و گفت:طوری با من رفتار کردند که نه از تیم استقلال ،از مسئولین این باشگاه هم بدم بیاید.

به گزارش ایلنا،پرویز برومند در گفت و گو با خبرنگار ما در خصوص شرایط استقلال اظهار داشت:استقلال تیم خوبی شده و با آمدن آقای قریب من به این باشگاه امیدوارتر شدم و امیدوارم ایشان باشگاه استقلال را سر و سامان داده و کمک کنند تا آدم های شایسته در این باشگاه حضور داشته باشند.

وی در ادامه تصریح کرد:متاسفانه در بخش حقوقی و مدیریت باشگاه استقلال رفتار بدی با من و چند تن از دوستان دیگر شد.این گونه برخوردها برای ما که پیشکسوت استقلال هستیم آن قدر تلخ بود که باعث شد نه از تیم استقلال و بلکه از باشگاه و مسئولینش بدمان بیاید.

من امیدوارم آقای قریب که مدیری توانمند هم هستند در این زمینه ورود پیدا کرده و حواس شان باشد چه آدم هایی در باشگاه استقلال کار می کنند.

دروازه بان اسبق استقلال در ارتباط با دربی آلمان گفت:امیدوارم بازی خوبی از آب دربیاید.دربی همیشه می تواند جذاب باشد اما این که چرا در آلمان برگزار می شود را نمی دانم.به هر حال امیدوارم این بازی جذاب باشد و به تیم استقلال برای رقم خوردن فصلی بهتر کمک کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز