خبرگزاری کار ایران

مربی تیم ملی فوتبال امید:

حضور بازیکنان استقلال در تیم ملی امید مشخص نیست!

asdasd
کد خبر : ۵۱۱۴۳۴

کوروش برمک گفت: امروز برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا راهی قزاقستان می شویم اما تعدادی از بازیکنان حتی یک بار هم با تیم تمرین نکرده اند.

به گزارش ایلنا، کوروش برمک، مربی تیم فوتبال امید در گفت و گو با رادیو ورزش در پاسخ به این سوال که تیم چه زمانی عازم قرقیزستان می شود، بیان کرد: امروز ساعت 16 به امارات می رویم و از آنجا عازم شهر بیشکک می شویم. روز 28 تیر با تیم قرقیزستان و 1 مرداد با عمان بازی خواهیم داشت.

وی در خصوص وضعیت تیم و ناراحتی سرمربی از نبود برخی بازیکنان در تمرینات گفت: همه مسئولیت ها و نتایج به سرمربی معطوف می شود و مردم و مسئولین از این تیم انتظار دارند. اما اکنون تیم امید در شرایط دشواری قرار دارد. برخی بازیکنان ما حتی یک جلسه تمرین هم با ما نداشته اند و هنوز حضورشان در تیم امید مشخص نیست. بازیکنان تیم استقلال قرار است در امارات به تیم ملحق شوند؛ اما ما به پیوستن آنها هم اطمینان نداریم.

برمک ادامه داد: در شرایط کنونی باشگاه ها باید با تیم ملی همکاری کنند چرا که منافع ملی مطمئناً ارجح است. همه تصور می کنند بازی با عمان و قرقیزستان  بسیار ساده است در صورتی که اینطور نیست و فوتبال پیشرفت کرده است. قرقیزستان از 6 تا 15 تیر در تورنمنت قطر بوده و با 100 درصد تیم بازیهای خوبی انجام داده است. عمان هم همیشه بازیه ای پیش بینی نشده ای دارد. در برخی مسابقات عملکردش 100 و یا گاهی 50 یا 20 است.

مربی تیم امید افزود: انتظار می رفت که باشگاه ها همکاری بیشتری اشته باشند. دغدغه پیروانی این است که بازیکنان کاملاً در اختیارش قرار نگرفته اند. امیدوارم که با همین بازیکنانی که در اختیار داریم، بتوانیم دو بازی را با موفقیت پشت سر بگذاریم تا سهمیه نهایی را بگیریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز